Sukcesywne dostawy materiałów biurowych,papierniczych eksploatacyjnych oraz środków czystości

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-20 10:00:00
Instytucja Burmistrz Głogowa Małopolskiego
Miejscowość Głogów Małopolski
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517218 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976301, 301976442, 301921136, 301251105, 301251208, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy materiałów biurowych,papierniczych eksploatacyjnych oraz środków czystości
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych poniżej części zamówienia:
1) część I zamówienia - dostawa materiałów biurowych - formularz cenowy nr 1, stanowiący załącznik nr 1a b do SIWZ;
2) część II zamówienia - dostawa materiałów papierniczych - formularz cenowy nr 1, stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ;
3) część III zamówienia - dostawa materiałów eksploatacyjnych- formularz cenowy nr 1, stanowiący załącznik nr 1c do SIWZ;
4) część IV zamówienia - dostawa środków czystości - formularz cenowy nr 1, stanowiący załącznik nr 1d do SIWZ.

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wysokiej jakości, fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, zgodnych z wymaganymi atestami jakościowymi i normami w zakresie oznakowań wyrobów materiałów poligraficznych, biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych oraz środków czystości dla Urzędu Miejskiego w Głogowie Małopolskim.
2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został określony w załączonych formularzach ofertowych stanowiących odpowiednio załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1 d, do SIWZ.
Wymagania stawiane wykonawcy:
1) wszystkie oferowane materiały będą wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, będą posiadały zgodne z właściwymi przepisami atesty, ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska;
2) wszystkie oferowane materiały muszą być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, na opakowaniach zewnętrznych winno być logo producenta, nazwa (typ, symbol) produktu, numer katalogowy, opis zawartości oraz termin przydatności do użycia;
3) materiały eksploatacyjne muszą gwarantować prawidłową pracę drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów oraz być:
a) w 100 % fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów, nie zawierają żadnych elementów pochodzących z uprzednio użytych kartridży, o wydajności i parametrach nie gorszych od materiałów oferowanych przez producenta urządzenia do którego są przeznaczone;
b) kompatybilne z systemem operacyjnym drukarek (system elektroniczny drukarek musi prawidłowo czytać informacje zapisane na dostarczonych materiałach w przypadku materiałów eksploatacyjnych wyposażonych w elementy elektroniczne - chipy);
c) wolne od wad technicznych i kompletne;
d) w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt (w tym termin jego ważności) i jego pochodzenie, w celu zagwarantowania identyfikacji produktu w przypadku reklamacji.
4) zamawiający dopuszcza oferowanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem, że będą to materiały o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż właściwe dla określonej klasy materiałów oryginalnych;
5) przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony;
6) produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym, poddanym procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów. Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt oryginalny. Zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać warunków gwarancji użytkowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W razie uszkodzenia sprzętu spowodowanego przez dostarczenie niewłaściwego wyrobu lub jego złej jakości, zamawiający obciąży wykonawcę kosztami naprawy urządzenia, a w przypadku konieczności zlecenia przez zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy - kosztami tej ekspertyzy;
7) zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane materiały posiadały termin przydatności do użycia, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; ilości wskazane w formularzach cenowych, stanowiących odpowiednie załączniki nr 1a, 1 zab, 1c, 1d, do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), a wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy zachować takie same ceny jednostkowe jak w przedłożonym formularzu cenowym. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę/umowy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym/formularzach cenowych (załączniki nr 1a, 1 b, 1 c, 1 d, do SIWZ).
8) materiały biurowe, papiernicze, eksploatacyjne oraz środki czystości będą dostarczane sukcesywnie partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r.;
9) wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie realizowana na podstawie zamówienia wystawionego każdorazowo przez zamawiającego (za pośrednictwem faksu, lub poczty elektronicznej), w którym zamawiający określi rodzaj, ilość i termin dostawy zamawianego towaru;
10) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdą zamawianą partię materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych i środków czystości własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 3 dni roboczych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie zamawiającego: Urzędzie Miejskim w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, w godzinach 8:00 - 14:00, w dniach pracy zamawiającego;
11) wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi;
12) wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

Opis

część I zamówienia - materiały biurowe:część II zamówienia - materiały papierniczeczęść III zamówienia - materiały eksploatacyjneczęść IV zamówienia - środki czystości

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Głogowa Małopolskiego
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Głogów Małopolski
Kod poczt 36-060
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8517241-43 w. 27
Fax 017 8517522
Internet ww.glogow-mlp.pl
Regon 69058207400000
E mail umig@glogow-mlp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ustawy.
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 2.1 aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2.2 jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
Kryt cena A
Spec www www.bip.glogow-mlp.pl
Spec war Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski pok. nr 23
Data skl 20/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski pok. nr 4 ( sekretariat Urzędu )
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)