ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Publication date | 2013-12-12 |
End date | 2013-12-20 11:00:00 |
Instytucja | Gmina Krosno Odrzańskie |
Miejscowość | Krosno Odrzańskie |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 517358 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301920001, 226000006, 228161004, 338163006, 228510000, 301251105, 301251208, 301451008, 301921002, 301921215, 301921301, 301921332, 301921600, 301923004, 301928009, 301972204, 301976301, 301992301, 301993106, 301994107, 301995005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa materiałów biurowych Zadanie nr 2 - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych Określenie i wielkość przedmiotu: Zadanie nr 1 dostawa materiałów biurowych: Rolka papierowa do maszynek liczących - 70 szt., Papier ksero A4 biały - 1540 ryz, Papier ksero A3 biały - 26 ryz, Segregator tekturowy A4 kolor z szyną - 410 szt., Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 124 op., Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 201 op., Koperta przestrzenna S-DS.- 270 szt., Klej w sztyfcie 15 gram - 65 szt., Ołówek techniczny drewniany HB - 140 szt., Marker fluorescencyjny - 200 szt., Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 44 op.; Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych: Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 42 szt., Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 22 szt., Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 12 szt., Toner do drukarki HP LJ 1005 zastępczy- 12 szt., Toner do drukarki HP LJ P1102 zastępczy- 11 szt., Toner do drukarki HP LJ 1200 zastępczy- 8 szt., Toner do drukarki HP LJ 2015 dn zastępczy- 29 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055d zastępczy- 39 szt., Toner do drukarki HP LJ 2055dn zastępczy- 55 szt., Toner do drukarki HP LJ 1505 zastępczy- 8 szt., Toner do drukarki HP LJ 1006 zastępczy- 34 szt. Toner do drukarki Samsung ML1665 zastępczy- 11 szt., Toner do drukarki HP LaserJet P1102 zastępczy- 11 szt., Toner do drukarki HP Pro 400 - 38 szt., Toner do drukarki HP 1100 - 18 szt., Toner do drukarki HP 3015 - 37 szt., Toner do kserokopiarki Koycera mita KM - 3035- 9 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera mita KM - 2530-9 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2020- 9 szt., Toner do kserokopiarki Kyocera 2050- 9 szt., Toner do kserokopiarki UTAX CD 1216- 9 szt., Toner do kserokopiarki TK-715 Kyocera 3040 - 9 szt., Szczegółowe określenie i wielkość przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne (zadanie nr 2) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń wskazanych w załączniki nr 2 do SIWZ lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilnie z urządzeniami w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku nr 2 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne (zadanie nr 2), Zamawiający może wymagać zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Krosno Odrzańskie |
Ulica | ul. Parkowa 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Krosno Odrzańskie |
Kod poczt | 66-600 |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 068 3835017 |
Fax | 068 3835122 |
Internet | www.krosnoodrzanskie.pl |
Regon | 97077026700000 |
E mail | r.slupski@krosnoodrzanskie.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Na dostawę materiałów biurowych zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Wiedza | Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem czynności o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawę materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały zrealizowane należycie. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.krosnoodrzanskie.pl/bip/zamówienia publiczne |
Spec war | Urząd Miasta Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1 , 66-600 Krosno Odrzańskie, budynek B, pokój Nr 13 |
Data skl | 20/12/2013 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, hol budynku A - Biuro Obsługi Interesanta |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |