ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-20 11:00:00
Instytucja Gmina Krosno Odrzańskie
Miejscowość Krosno Odrzańskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Tusz,
  • Bloki papierowe,
  • Skoroszyty,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Części i akcesoria maszyn liczących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517358 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 226000006, 228161004, 338163006, 228510000, 301251105, 301251208, 301451008, 301921002, 301921215, 301921301, 301921332, 301921600, 301923004, 301928009, 301972204, 301976301, 301992301, 301993106, 301994107, 301995005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania:

Zadanie nr 1 - zakup i dostawa materiałów biurowych
Zadanie nr 2 - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych

Określenie i wielkość przedmiotu:
Zadanie nr 1 dostawa materiałów biurowych:

Rolka papierowa do maszynek liczących - 70 szt.,
Papier ksero A4 biały - 1540 ryz,
Papier ksero A3 biały - 26 ryz,
Segregator tekturowy A4 kolor z szyną - 410 szt.,
Skoroszyt przeźroczysty z wąsem PCV (1 op. - 10 szt.) - 124 op.,
Obwoluta do dokumentów (1op. - 100 szt.) - 201 op.,
Koperta przestrzenna S-DS.- 270 szt.,
Klej w sztyfcie 15 gram - 65 szt.,
Ołówek techniczny drewniany HB - 140 szt.,
Marker fluorescencyjny - 200 szt.,
Długopis cienkopiszący z zatyczką (1 op. - 20 szt.) - 44 op.;
Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych:
Toner do drukarki HP LJ 1320 zastępczy - 42 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 1300 zastępczy - 22 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 3050 zastępczy - 12 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 1005 zastępczy- 12 szt.,
Toner do drukarki HP LJ P1102 zastępczy- 11 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 1200 zastępczy- 8 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 2015 dn zastępczy- 29 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 2055d zastępczy- 39 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 2055dn zastępczy- 55 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 1505 zastępczy- 8 szt.,
Toner do drukarki HP LJ 1006 zastępczy- 34 szt.
Toner do drukarki Samsung ML1665 zastępczy- 11 szt.,
Toner do drukarki HP LaserJet P1102 zastępczy- 11 szt.,
Toner do drukarki HP Pro 400 - 38 szt.,
Toner do drukarki HP 1100 - 18 szt.,
Toner do drukarki HP 3015 - 37 szt.,
Toner do kserokopiarki Koycera mita KM - 3035- 9 szt.,
Toner do kserokopiarki Kyocera mita KM - 2530-9 szt.,
Toner do kserokopiarki Kyocera 2020- 9 szt.,
Toner do kserokopiarki Kyocera 2050- 9 szt.,
Toner do kserokopiarki UTAX CD 1216- 9 szt.,
Toner do kserokopiarki TK-715 Kyocera 3040 - 9 szt.,
Szczegółowe określenie i wielkość przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne (zadanie nr 2) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń wskazanych w załączniki nr 2 do SIWZ lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować data produkcji danego wyrobu.

Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilnie z urządzeniami w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku nr 2 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne (zadanie nr 2), Zamawiający może wymagać zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Krosno Odrzańskie
Ulica ul. Parkowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Krosno Odrzańskie
Kod poczt 66-600
Wojewodztwo lubuskie
Tel 068 3835017
Fax 068 3835122
Internet www.krosnoodrzanskie.pl
Regon 97077026700000
E mail r.slupski@krosnoodrzanskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Na dostawę materiałów biurowych zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 i 7
Czas D
Data zak 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem czynności o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawę materiałów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały zrealizowane należycie.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały zrealizowane należycie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.krosnoodrzanskie.pl/bip/zamówienia publiczne
Spec war Urząd Miasta Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1 , 66-600 Krosno Odrzańskie, budynek B, pokój Nr 13
Data skl 20/12/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, hol budynku A - Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)