Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych

Publication date 2013-12-13
End date 2013-12-23 10:30:00
Instytucja Szpital Miejski w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Tusz,
  • Bloki papierowe,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Kleje,
  • Skrzynki na liczniki i taśma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271563 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 301921136, 228160003, 301973308, 301995005, 249100006, 301921301, 301972204, 226000006, 444242000, 301973205, 228500003, 302374302
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Materiały biurowe, Pakiet II. Materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1, 3.2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ilościach wymaganych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach asortymentowych Formularza cenowego spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy. Warunki dodatkowe dla Pakietu Nr I: Zamawiający zastrzega, aby asortyment z niżej wymienionych pozycji Załącznika nr 3.1. spełniał warunki: Poz. 5: oprawa z końcówką metalową i zatyczką, z wkładem, którego tusz na długości linii 35cm nie przerywa, nie plami i nie zmienia grubości linii (grubość linii maksymalnie do 0,7mm), Poz. 14: nie dopuszcza się gumek zapachowych, z PCV oraz brudzących się od ścieranego ołówka, Poz. 25: ołówki z końcówką metalową, uchwytem gumowym i gumką do mazania, Poz. 15: wkłady twardości HB i B dobrej jakości, niełamliwe w kasetach po minimum 15szt. rysików, Poz. 53: korektory łatwe i szybkie w użyciu z nie zasychającą i nie zacinającą się metalową końcówką (płaską lub okrągłą), Poz.76: szybkoschnący, wodoodporny, piszący po każdej powierzchni, grubość linii do 2mm, długość pisania minimum 400mb, w kolorach czarny, czerwony, niebieski, zielony. Warunki dodatkowe dla Pakietu Nr II: Pod pojęciem oryginalny, użytym w opisie asortymentu w Załączniku Nr 3.2. Zamawiający rozumie tusz i toner produkowany przez producentów odpowiednich drukarek i kopiarek o podanych w załączniku pojemnościach, lub równoważne spełniające następujące wymogi: a) Producent musi znajdować się na oficjalnej liście producentów spełniających wymagania certyfikatu STMC http://www.i-itc.org/stmcompanies.htm, b) Produkty nie mogą naruszać praw patentowych, c) Produkt musi być fabrycznie nowy nieregenerowany, d) Produkt musi posiadać pełną funkcjonalność jak produkt oryginalny np. dodatkowy pojemnik na zużyty toner, spełniać wszystkie funkcje jakie przewidział producent sprzętu drukującego np.: wskazać poziom wkładu drukującego, posiadać chip, e) Każdy produkt musi posiadać kartę produktu wydaną przez producenta wraz z nr katalogowym i wydajnością, f) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego, do których zastosowane zostaną zakupione materiały eksploatacyjne a ewentualne usterki spowodowane ich użyciem Wykonawca naprawi na własny koszt. Pod pojęciem alternatywny Zamawiający rozumie tusz i toner produkowany przez inne firmy dostosowujące materiały eksploatacyjne do odpowiedniego sprzętu, spełniające wymogi: a) Materiały eksploatacyjne kompatybilne wykorzystujące zużyte puste kasety pochodzące tylko z jednokrotnie napełnionych kaset. Produkt nie może być wielokrotnie napełniany, b) Wszystkie elementy alternatywnych tuszy i tonerów, odpowiedzialne za jakość i wydajność muszą być wymieniane na nowe, c) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego, do których zastosowane zostaną zakupione materiały eksploatacyjne i ewentualne usterki spowodowane ich użyciem Wykonawca naprawi na własny koszt

Opis

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych. Szacunkowa wartość zamówienia w PLN (bez VAT): 24500,00-26500,00Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Szacunkowa wartość zamówienia w PLN (bez VAT): 46000,00-48000,00

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Miejski w Przemyślu
Ulica ul. Juliusza Słowackiego 85
Nr domu 85
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 16 7360500;7360511;7360513
Fax 16 7360585
Internet www.114szpital.pl
Regon 18095482000000
E mail zamowieniapubliczne@114szpital.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
Potencjal Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
Zdolne Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
Sytuacja Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp., w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy na warunkach określonych odpowiednio w § 7 z zastrzeżeniem § 14 projektu umowy
Kryt cena A
Spec www www.114szpital.pl
Spec war Szpital Miejski w Przemmyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl
Data skl 23/12/2013
Godz skl 10:30
Miejsce Siedziba Zamawiajacego: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, budynek nr 1, Kancelaria Szpitala
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)