Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Józefa Marka w Tymbarku w roku 2014.

Publication date 2013-12-13
End date 2013-12-23 11:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im.Józefa Marka w Tymbarku
Miejscowość Tymbark
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty serowarskie,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Maszyny kodujące sygnał wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271881 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 155400005, 151000009, 151120006, 151311006, 153000001, 32000003, 32222005, 31425003, 153311008, 158110009, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Tymbarku im. Józefa Marka, 34-650 Tymbark 354
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Dostawa oznaczona jako Część I świeże warzywa i owoce będzie obejmować
Ziemniaki 4080 kg
Marchew 640 kg
Pietruszka korzeń 320 kg
Seler 520 kg
Kapusta kiszona 1 kg woreczek 696 kg
Kapusta czerwona 280 kg
Kapusta pekińska 192 szt
Pieczarka świeża 160 kg
Groch łuskany luzem 480 kg
Kapusta biała 64 kg
Burak ćwikłowy 280 kg
Ogórki kiszone (350g), woreczek foliowy 80 szt
Jabłka 1 klasa Champion lub równoważne 128 kg
Cebula 96 kg
Fasola Jasiek 400g 40 szt
Natka pietruszki ( pęczek) 144 pęczki
Koper świeży 80 szt

Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować:

Bułka zwykła ( 100g) 11040 szt.
Chleb pszenny ( 550g) 3040 szt.

Dostawa oznaczona jako Część III mrożone artykuły spożywcze będzie obejmować:

Mrożonka kompotowa 6 składnikowa zamrożona w op. do 500g 281 kg
Mrożonka 6 składnikowa warzywna zamrożona w op. do 500 g 200 kg
Kalafior mrożony w op. do 500 g 152 kg
Fasola mrożona zielona szparagowa w op. do 500 g 102 szt
Truskawka mrożona bez szypułek w op. do 500 g 64 kg
Zupa pieczarkowa mrożona w op. do 500 g zaw. pieczarka ok. 25% 144 kg
Pyzy z mięsem mrożone w op. do 500 g zaw.grysik ziemniaczany, mięso wieprzowe 9%, wołowe 4, 5 % 184 kg
Filet z pangi bez glazury ( SHP) 208 kg
Filet z mintaja 10% glazury ( SHP) 208 kg
Filet z miruny (SHP) 104 kg

Dostawa oznaczona jako Część IV artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery :
Majonez stołowy 850 g zaw.olej roślinny, woda, ocet, musztarda, żółtka kurze 1,1% słoik szklany 112 szt
Jajka ściółkowe kl. I 6000 szt
Olej kujawski z pierwszego tłoczenia butelka z tworzywa sztucznego dopuszczona do żywności 1l 240 szt
Musztarda stołowa 900g słoik szklany 32 szt
Ogórek konserwowy zaw. ogórek, woda, ocet, sól, przyprawy smakowe, słoik szklany masa netto 870g 88 szt
Cukier op. 1 kg 320 kg
Cukier puder op. do 1 kg 9 kg
Mąka poznańska typ 500 op. do 1 kg 360 kg
Mąka ziemniaczana 0,5 kg 16 szt
Ryż biały długoziarnisty 144 kg
Makaron zacierka 250g 403 szt
Makaron świderki 500 g zaw. mąka durum 304 szt
Makaron Spaghetti 500 g zaw. mąka durum 96 szt
Makaron nitki 250 g zaw. mąka, jaja 23,8 %, woda 144 szt
Kasza jęczmienna mazurska op. do 1 kg 80 kg
Kasza manna zaw. gluten 24 kg
Koncentrat pomidorowy 30% 200g, słoik szklany 736 szt
Sól 1kg opakowanie foliowe 136 kg
Barszcz biały 0,66g zaw. mąka pszenna 12,1%, warzywa 0,9% 76 szt
Zupa pieczarkowa w proszku 0, 45 g zaw. grzyby 10,5%,warzywa 2% 432 szt
Żurek śląski 45g zaw. mąka żytnia 14,6%, boczek prażony 5,5 %, tłuszcz roślinny 387 szt
Zupa grochowa w proszku 0, 75 g zaw. mąka grochowa 61%, tłuszcz wędzony wieprzowy 4,5 % 432 szt
Przyprawa do zup, sosów, magii - woda, sól substancje wzmacniające, glutamin sodu E635, butelka szklana o poj. 1l 128 szt
Przyprawa warzywna do potraw 200g Vegeta lub równoważna zawierająca suszone warzywa 15,5 % (marchew, pasternak, ziemniaki, cebula, seler, natka pietruszki), skrobia kukurydziane, węglowodany 24,5% 392 szt
Sos pieczeniowy ciemny zaw. mąka pszenna, ryżowa, warzywa suszone 2, 7% zapach E 635 240 szt
Sos do Spaghetti, warzywa suszone 48% zioła 1% 60 szt
Sos słodko- kwaśny zaw.warzywa :marchew9%, cebula 9%, pomidory 8,3, papryka czerwona 8% 144 szt
Rosół z kury w kostkach zaw. sól, tłuszcz roślinny i i kurzy 3%, ekstrakt mięsa kurzego 0,1%. W opakowaniu 18 kostek 180g 96 opak
Pieprz mielony naturalny 20 g 136 szt
Papryka słodka i ostra mielona 20g 160 szt
Liść laurowy 0,15 g 160 szt
Czosnek granulowany 20 g 200 szt
Ziele angielskie 12 g 160 szt
Majeranek 5g 320 szt
Zupa ogonowa w proszku pomidor 21,4%, papryka 1,5%, cebula 0,8%, tłuszcz roślinny 40 g 336 szt
Bułka tarta 144 kg

Dostawa oznaczona jako Część V mięso świeże, wędliny i drób:

Filet z kurczaka 392 kg
Schab bez kości 288 kg
Karczek bez kości 392 kg
Kości wieprzowe 432 kg
Ćwiartka z kurczaka 680 kg
Łopatka wieprzowa bez kości 1280 kg
Parówka z indyka 112 kg
Kiełbasa zwyczajna kotlarska 360 kg
Żeberka wieprzowe ekstra 32 kg
Wątróbka drobiowa 24 kg
Smalec 200g w kostkach 400 szt
Kiełbasa toruńska 97 kg
Filet z indyka 272 kg

Dostawa oznaczona jako Część VI mleko i produkty mleczarskie:


Śmietana ukwaszona 15% 500g 384 szt
Mleko 3,2% woreczek do 1l 48 litr
Masło ekstra 200g zaw. tłuszczu 82 % 592 szt
Margaryna 250g zaw. tł. palmowego 30%, olej roślinny 0,3%, og. Zaw. Tłuszczu 80% 608 szt
Ser biały tłusty zawartość tłuszczu min. 7% 144 kg
Śmietana kremowa 30% pasteryzowana 400g 960 szt

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych:
1.Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych przez upoważnioną osobę Zamawiającego.
2.Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem).
3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
4.Na każdym opakowaniu umieszczony będzie m.in. zapis wagi netto oraz data przydatności spożycia.
5.Jeżeli towar dostarczony przez Wykonawcę będzie miał wady (złą jakość), albo nie odpowiadał pod względem ilościowym, Zamawiający poinformuje o ewentualnych wadach lub brakach ilościowych, w terminie natychmiastowym w dniu otrzymania towaru.
6.Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku braków ilościowych. Wówczas uznaje się iż Wykonawca nie dotrzymał terminu dostawy.
7.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących warunków higieniczno -sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia - za co ponosi pełną odpowiedzialność.
8.Zamawiający odmówi przyjęcia towaru od Wykonawcy nie odpowiadającego wymogom jakościowym lub ilościowym. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek wymienić towar na pełnowartościowy lub uzupełnić braki w ciągu 6 godzin.
9.Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 reklamacje w ciągu okresu obowiązywania umowy skutkujące zwrotem lub wyminą towaru wynikającym z niewłaściwej jakości handlowej i zdrowotnej towaru.
10.Kolejna -czwarta reklamacja będzie skutkować odstąpieniem od umowy z winy WYKONAWCY i będzie tu miał zastosowanie §7. Pkt.3 umowy
11.Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze są w pierwszym gatunku z określonym terminem ważności oraz cechami podanymi w SIWZ.
12.Dostawy towaru powinny odbywać się w dni robocze w godzinach 8:00-14:00.
13.Data dostawy oraz ilości będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego lub telefonicznego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
14.W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu co nie skutkuje w stosunku do Wykonawcy roszczeń finansowych i prawnych.
15.Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
16.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym. Za produkty równoważne uważa się produkty o parametrach nie gorszych niż parametry produktów wskazanych przez Zamawiającego
17.Termin płatności wynosi do 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa im.Józefa Marka w Tymbarku
Ulica Tymbark 354
Nr domu 354
Miejscowosc Tymbark
Kod poczt 34-650
Wojewodztwo małopolskie
Tel 18 3325280
Fax 18 3325280
Internet www.sp.tymbark.pl
Regon 49067534000000
E mail sptymbark@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: ednostka oświatowa utworzona przez JST
Rodzaj zam inny ednostka oświatowa utworzona przez JST
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik 7 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Wiedza Oświadczenie że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik 12 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Zdolne Oświadczenie że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik 12 do SIWZ) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Sytuacja Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik 7 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Formularze ofertowe - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1-6 do SIWZ - wypełniony dla zadania na które składana jest oferta Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ Oferowane warunki gwarancji - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: a)Zmiany osób bezpośrednio biorących udział w realizacji zamówienia np. Dyrektor Szkoły b)Wystąpienia siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c)Rezygnacji z części zamówienia/zwiększenie zamówienia przez Zamawiającego. d)Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia- w przypadku zmiany zakresu wykazanego przez Zamawiającego. e)Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy / Zamawiającego f)zmiany danych adresowych oraz danych osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; g)zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zamawianych produktów w zależności od potrzeb -W przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw, natomiast w przypadku zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone po cenach określonych w formularzu cenowym. h)zmiany zamawianego asortymentu jeżeli nastąpi taka konieczność i)zmian cenowych wynikających z uregulowań prawnych podatku, zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. j)Siły wyższej k)Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; l)Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. -zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, -zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom, -wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców, W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa maja zastosowania zapisy § 9 umowy. Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.
Kryt cena A
Spec www www.sp.tymbark.pl
Spec war Szkoła Podstawowa im. Józefa Marka 34-650 Tymbark 354 NIP: 737-18-46-226 tel.: 18/3325280, faks: 18/3325280, Sekretariat
Data skl 23/12/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Szkoła Podstawowa im. Józefa Marka 34-650 Tymbark 354 NIP: 737-18-46-226 tel.: 18/3325280, faks: 18/3325280, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)