Dostawa artykułów i materiałów biurowych, środków i artykułów czystościowych dla SP ZOZ w Garwolinie w okresie 12 miesięcy

Publication date 2013-12-13
End date 2013-12-23 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Garwolin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pozostałe druki,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271957 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301240004, 301251105, 301251002, 224580005, 337700008, 337710005, 337610002, 337630006, 398000000, 398313009, 398316002, 398320003, 196400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych, środków i artykułów czystościowych dla Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie w okresie 12 miesięcy.
Zadanie nr 1 Artykuły biurowe
Zadanie nr 2 Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
Zadanie nr 3 Druki medyczne i powszechnego użytku
Zadanie nr 4 Artykuły higieniczne
Zadanie nr 5 Środki czystości
Zadanie nr 6 Worki foliowe.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje.
3.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu zostaną odrzucone.
1.Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być produktami fabrycznie nowymi (nieużywanymi), wolnymi od wad, kompletnymi, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierana (ingerencji).
2.Artykuły będą dostarczane partiami, stosowanie do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień.
3.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie, odpowiednio:
zadanie nr 1, 2, 4, 5 do 2 dni robocze od daty zamówienia
zadanie nr 3, 6 do 5 dni roboczych od daty zamówienia.
4.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 48 godzin (w dni robocze) od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
5.Termin ważności oferowanych środków czystości (zadanie nr 5) minimum 12 miesięcy od daty dostawy.
6.Celem weryfikacji zgodności oferowanego przez Wykonawcę asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty próbek dla wybranych pozycji z zadania, odpowiednio
zadanie nr 1 dla pozycji numer 1, 6, 16, 20, 22, 24, 26, 33, 42, 61, 62, 77
wymagana ilość próbek po 2 szt.
zadanie nr 6 dla pozycji numer 1 do 6 wymagana ilość próbek po 2 szt.
7.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna środki i sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy (dotyczy zadania nr 1, 3, 4,5, 6).
Dotyczy zadania nr 2 Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
1Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego.
2Pozycja nr 1 do 14 z formularza asortymentowo cenowego Zamawiający dopuszcza stosowanie tonerów i tuszy równoważnych. Za tonery i tusze równoważne uznaje się fabrycznie nowe tonery i tusze dopuszczone przez producenta określonej drukarki lub kserokopiarki do stosowania w tych urządzeniach, nie powodujące utraty gwarancji.
W przypadku czasowej lub trwałej utraty funkcji użytkowych przez drukarkę wskutek użycia tonera lub tuszu równoważnego, koszt naprawy ponoszony będzie przez Wykonawcę. Wszystkie dostarczone tonery i tusze muszą być oznaczone numerem katalogowym lub innym stosowanym przez producenta, posiadać fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów typu hologram. Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania. Opakowania w których znajdują się tonery muszą posiadać odpowiednie oznaczenie, potwierdzające spełnienie norm dla tonerów monochromatycznych ISO IEC 19752, dla tonerów kolorowych ISO IEC 19798.
W przypadku braku odpowiedniego oznaczenia na opakowaniu, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia odpowiedniego dokumentu potwierdzającego spełnienie ww normy. Wy przypadku braku oznaczenia na opakowaniu lub odpowiedniego dokumentu, iż oferowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, ma on prawo odmówić przyjęcia produktu.
3Pozycja nr 15 do 21 z formularza asortymentowo cenowego oferowane tonery muszą być nowe i oryginalne. Poprzez określenie nowe i oryginalne należy rozumieć tonery i tusze fabrycznie nowe, nieregenowane, wyprodukowane przez producenta drukarki lub kserokopiarki.
4Ewentualne naprawy sprzętu (drukarki i kserokopiarki) wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokryje Wykonawca na podstawie faktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub wkładu drukującego. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach nie gorszy niż pobrany celem naprawy. Koszty związane z dostarczonym sprzętem (łącznie z materiałami eksploatacyjnymi do danej kserokopiarki lub drukarki) ponosi Wykonawca.

Opis

Artykuły biurowe - zgodnie z formularze sortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ)Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarekDruki medyczne i powszechnego użytkuArtykuły higieniczneŚrodki czystościWorki foliowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Lubelska 50
Nr domu 50
Miejscowosc Garwolin
Kod poczt 08-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 6844700 w.619; 684 37 08
Fax 25 6844700 w.619; 684 37 08
Internet wwwspzozgarwolin.pl
Regon 71235395400000
E mail ozp@spzozgarwolin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj. koncesji, zezwolenie lub licencji.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Komisję Przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty oświadczenia przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt. VI SIWZ na potwierdzenie warunków określonych powyżej.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zadanie nr 2: Karta charakterystyki Specyfikacja techniczna produktów, MSDS. Zadanie nr 4: Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta Zadanie nr 5: Ulotki informacyjne oferowanych produktów; Karta charakterystyki mieszaniny lub substancji niebezpiecznych dla preparatów niebezpiecznych zarejestrowanych jako produktów biobójczych; Dokumenty dotyczące kosmetyków - dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy z dnia 30 marca 2001 roku o kosmetykach (Dz. U. 2001r. Nr 42 poz. 473 z późniejszymi zmianami) o posiadaniu przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Inne dokumenty 1.Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 3 do SIWZ. 4.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 5.Formularz OFERTA - załącznik nr 5 do SIWZ. 6.Parafowany na każdej stronie formularz umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 7.Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 8.Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 9.W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ każdego z członków konsorcjum osobno.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a) wydłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, b) zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy, c) zamiana produktu (np. na towar innego producenta) przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości, w przypadku niedostępności na rynku spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji).
Kryt cena A
Spec www www.spzozgarwolin.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, I piętro, pok.136.
Data skl 23/12/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nd
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)