Modernizacja i wsparcie techniczne narzędzia wspomagającego obslugę procedur ITIL

Publication date 2013-12-13
End date 2013-12-23 09:30:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272075 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 722670004, 713563001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: usługi modernizacji (kastomizacji) narzędzia wspomagającego obsługę procedur ITIL (oprogramowania BMC Remedy): całkowity, maksymalny wymiar usługi w tym zakresie to 400 roboczogodzin pracy Wykonawcy,
usługi wsparcia technicznego narzędzia wspomagającego obsługę procedur ITIL (oprogramowania BMC Remedy) polegające na: dodatkowej asyście technicznej: usługi ciagłe, nielimitowane czasowo, konsultacjach eksperckich: całkowity, maksymalny wymiar usługi w tym zakresie to 120 roboczogodzin konsultacji, konsultacjach eksperckich realizowanych za pośrednictwem poczty elektronicznej: całkowity, maksymalny wymiar usługi w tym zakresie to 18 roboczogodzin konsultacji.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia przyznane przez producenta oprogramowania wykorzystywanego w KRUS (narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM)) - BMC Remedy, umożliwiające stały dostęp do bazy wiedzy zawierającej informacje o znanych błędach i sposobach ich rozwiązywania, patchy, poprawek oraz innych elementów służących naprawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ - wzór umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Ulica Al. Niepodległości 190
Nr domu 190
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-608
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5926420, 5926590
Fax 022 5926663
Internet www.krus.gov.pl
Regon 01251326200000
E mail bzp@krus.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował przez okres min. 12 miesięcy lub realizuje, przez okres min. 12 miesięcy, co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto, polegającą na utrzymaniu (opieka serwisowa, maintenance, wsparcie techniczne) oraz modernizacji (kastomizacji) narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM), dla środowiska obsługującego min. 1 000 użytkowników końcowych, obejmującej co najmniej następujące moduły:Service Desk, Zarządzanie Incydentami, Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Zmianami.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami - konsultantami lub analitykami, przy czym każda z tych trzech osób brała udział w realizacji 2 projektów, z czego jeden obejmował wdrożenie narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM) o wartości narzędzia co najmniej 500.000,00 zl brutto, a drugi obejmował usługi, o wartości brutto min. 200.000,- zł, dotyczące modyfikacji lub utrzymania narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM). Każda z tych osób posiada certyfikat ITIL Foundation dla ITIL® v2 lub ITIL® v3. Ponadto, co najmniej dwie z ww. osób posiadają również: certyfikat BMC Certified Administrator: BMC Remedy IT Service Management 7.6.04. Co najmniej jedna osoba posiada:certyfikat ITIL Service Manager dla ITIL® v2 lub,łącznie co najmniej niżej wymienione certyfikaty, wydane dla ITIL® v3: ITIL® Intermediate Qualification: Service Design Certificate, ITIL® Intermediate Qualification: Service Transition Certificate,ITIL® Intermediate Qualification: Service Operation Certficate, lub równoważne do w/w, wydane również dla ITIL® v3. Certyfikaty muszą być wydane przez akredytowany instytut egzaminacyjny, licencjonowany przez oficjalnego akredytora ITIL®.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty wypełniony Formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III - Formularz oferty,dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku określonym w pkt IV. 3 siwz; pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) [wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z nastepujących okoliczności:zmiany stanu prawnego w prawie powszechnie obowiązującym, jeżeli mają wpływ na warunki zawartej umowy, uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 ryczałt miesięczny za dodatkową asystę techniczą
Kryt 2p 20
Spec www www.krus.gov.pl
Spec war Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa pok. 215A
Data skl 23/12/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala Al. Niepodległości 190, 00-608 warszawa pok. 101 - Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz powinien zawierać usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu. Za najważniejsze usługi, dla których należy przedstawić dowody uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III. 3.2)
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)