Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego, sprzętu i wyposażenia kuchennego, sprzętu kuchennego (elektrycznego) na 2014 rok

Publication date 2013-12-13
End date 2013-12-30 10:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble różne,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Artykuły cateringowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Rękawice,
  • Lampy,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517990 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 397171002, 315211005, 444232003, 184243000, 395142000, 392243001, 397200005, 392200000, 392243300, 395150005, 392211008, 392221005, 392221108, 392221201, 392212009, 397110009, 392210007, 392211307, 392211802, 391511006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego, sprzętu i wyposażenia kuchennego, sprzętu kuchennego (elektrycznego) na 2014 rok

Opis

Drobny sprzęt i wyposażenie gospodarczeSprzęt gospodarczy do utrzymywania czystości i higieny w pomieszczeniach szpitalnych typu MERIDA lub równoważnychZastawy stołowe i drobne akcesoria kuchenneChłodziarki i sprzęt kuchenny (elektryczny)Drobny sprzęt i wyposażenie kuchenneStelaże i stojaki na worki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Weigla 5
Nr domu 5
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-981
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 7660119
Fax 071 7660630
Internet www.4wsk.pl
Regon 93009024000000
E mail zam.pub@4wsk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty : 1) oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt nadaje się do kontaktu z żywnością i spełnia wymogi Ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004 w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością (t.j. Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004r.) - dotyczy pakietu nr 3 i nr 5 ( załącznik nr 1 do SIWZ) 2) oświadczenie, że zaoferowane wyroby w pakiecie nr 2 są zgodne z opisem SIWZ i stanowią linie produktów jednego producenta w obrębie wskazanych pozycji: - sprzęt do mycia szyb i luster poz. 1;2;3;5;7;13;18;20 - sprzęt do sprzątania poz. 4; 6; 11; 12; 14; 15; 16; 17; 19; 21; 22; 23;24; 25; 26 - dozowniki poz. 8, 9, 10 ( załącznik nr 1 do SIWZ)
Inne dokumenty 1. Wypełniony bez wyjątku formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych Rozdz. IV pkt 1 ppkt1 lit. b). 3. Zaleca się dołączyć zaakceptowany wzór umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przedmiotowo istotne elementy umowy (essentialia negotii) związane ze sposobem realizacji zamówienia, warunkami umowy zawiera Załącznik 3, w którym zaleca się wypełnić wszystkie miejsca wykropkowane z wyjątkiem numeru umowy, daty jej zawarcia oraz dołączyć go do oferty. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu: 1. Wszystkie wartości netto określone przez Wykonawcę są ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio. 2. Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji. W przypadku zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena ( wartość) brutto umowy/pakietu, a cena ( wartość) netto pozostanie niezmienna. Zamawiający będzie realizował zamówienie tylko do wysokości brutto umowy/ pakietu. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne i korzystne dla Zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty, obniżenie odsetek za zwłokę, obniżenie wskaźników waloryzacyjnych - jeżeli Zamawiający przewidział) 4. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmianę umowy w przypadku zaniechania produkcji określonego gatunku przedmiotu umowy. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SIWZ lub je przewyższać. Przesłanka niezbędna do takiego działania Zamawiającego jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie. Ilości zamawianego w ten sposób towaru muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w przypadku zmiany numerów katalogowych przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego.
Kryt cena A
Spec www www.4wsk.pl ( zakładka Biuletyn Informacji Publicznej)
Spec war 4 Wojskowy szpital Kliniczny z Poliklinika SP ZOZ 50 - 981 Wrocław, ul. Weigla 5 budynek Logistyki - Sekcja Zamówien Publicznych, pok. nr 16
Data skl 30/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ 50 - 981 Wrocław, ul. Weigla 5 budynek Wydziału administracji Ogólnej pok. nr 18
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)