Dostawa sprzętu elektronicznego, pracowni językowej, tonerów oraz oprogramowania w ramach projektu Nowe perspektywy w roku szkolnym 2013/2014. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
OpisSzczegółowy opis w zał. nr 1 do SIWZZamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty, zaopatrzone były w niezbędne akcesoria i okablowanie oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tan znaki towarowe, patenty
i miejsca pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty, zaopatrzone były w niezbędne akcesoria i okablowanie oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tan znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty, zaopatrzone były w niezbędne akcesoria i okablowanie oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tan znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miedziana Góra
|
Ulica |
ul. Urzędnicza 18
|
Nr domu |
18
|
Miejscowosc |
Miedziana Góra
|
Kod poczt |
26-085
|
Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 303-16-26
|
Fax |
41 303-16-05
|
Internet |
www.miedziana-gora.pl
|
Regon |
29101032300000
|
E mail |
norbert.gosciniewicz@miedziana-gora.home.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
21
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia.
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia.
|
Potencjal |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.Wykonawcy muszą potwierdzić, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenie warunku wymaga się, aby oferowany sprzęt posiadał deklaracje zgodności CE. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
a. zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,b. w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, wynagrodzenie zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy, choć Zamawiający zastrzega, że nie może zostać zwiększona kwota całkowita zlecenia, korekta będzie polegała na obniżeniu wartości netto zlecenia;
c.zmiana terminów realizacji dostaw bądź usług dla poszczególnych części,
d.w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
e) w przypadku groźby utraty bądź konieczności zwrotu dofinansowania przez Zamawiającego wynikłych wskutek zaniedbań Wykonawcy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, żądać od Zleceniobiorcy właściwego odszkodowania oraz zawrzeć umowę z innym Wykonawcą,f. jeżeli nastąpiła zmiana wymogów/nowe zalecenia Instytucji Pośredniczącej dotyczące przedmiotu umowy.g. zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem.
h. w przypadku wystąpienia siły wyższej, powodując konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie informować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winnien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie i przed wprowadzeniem zmian. Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności dokona oceny zasadności zmiany umowy. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do umowy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.miedzianagora.eobip.pl
|
Spec war |
Urząd Gminy Miedziana Góra
ul. Urzędnicza 18
26-085 Miedziana Góra
|
Data skl |
23/12/2013
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
Urząd Gminy Miedziana Góra
ul. Urzędnicza 18
26-085 Miedziana Góra
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|