Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centrum Informatyczne Edukacji
|
Ulica |
Al. Szucha 25
|
Nr domu |
25
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-918
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 34 74 322
|
Fax |
22 34 74 804
|
Internet |
http://cie.men.gov.pl/bip
|
Regon |
00123390100000
|
E mail |
magdalena.makowska@cie.men.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa Jednostka Budżetowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
36
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
n/d
|
Wiedza |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia główne dostawy i usługi:
- 1 dostawę subskrypcji oprogramowania RedHat o wartości co najmniej 250 000 PLN brutto;
- 1 dostawę subskrypcji oprogramowania vmware o wartości co najmniej 250 000 PLN brutto;
- 1 usługę polegającą na serwisowaniu macierzy klasy mid-range oraz serwerów o wartości co najmniej 200 000 PLN brutto.
Zamawiający dopuści 2 usługi oddzielnie (tj. jedną usługę polegającą na serwisowaniu macierzy klasy mid-range oraz jedną usługę polegającą na serwisowaniu serwerów) trwające co najmniej 1 rok każda o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto każda.
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw i usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W wykazie tym należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz należy załączyć dowody potwierdzające, czy dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1);
3) w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu
|
Potencjal |
n/d
|
Zdolne |
n/d
|
Sytuacja |
n/d
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie o akceptacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ;
4) dowód wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium ma być dostarczony w oryginale);
5) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oświadczenie zawarte jest w załączniku nr 1 Wzór formularza ofertowego). Zgodnie z treścią art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z poźn. zm.) złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowi Załącznik 3 do SIWZ.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w niżej przedstawionym zakresie:
a) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia realizacji zamówienia lub przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania;
b) zmiany warunków, w tym terminów płatności - zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia;
c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej;
d) innych wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot
i warunki umowy oraz zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujących nie możliwością realizacji przedmiotu umowy;
e) innych wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujących nie możliwością realizacji przedmiotu umowy.
3. Zmiany wskazane w ust. 2 są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę lub Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://cie.men.gov.pl/bip
|
Spec war |
Centrum Informatyczne Edukacji
00-918 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 25
sekretariat (pok. 11)
|
Data skl |
23/12/2013
|
Godz skl |
09:15
|
Miejsce |
Centrum Informatyczne Edukacji
00-918 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 25
sekretariat (pok. 11)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
n/d
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|