USŁUGI W ZAKRESIE MONITOROWANIA SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA, PODEJMOWANIE INTERWENCJI ORAZ KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA W OBIEKTACH WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW Znak postępowania: ZP-76/WZŻ/2013

Publication date 2013-12-13
End date 2013-12-23 09:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520074 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 507000002, 722500002, 797100004, 797110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu sygnalizacji włamania drogą radiową przez centrum operacyjne Wykonawcy oraz podejmowanie interwencji odbywać się będzie w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków:

1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław,
2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław,
3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław,
4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
5) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław,
6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław,
7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław,
8) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław,
9) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
10) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław,
12) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
13) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław,
14) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław,
15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
16) Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław.

3. W związku z planowanymi robotami budowlanymi oraz zamknięciem na czas remontu Żłobków nr 8 - ul. Sądowa 6 (styczeń 2014) Wrocław oraz nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław (czerwiec-grudzień 2014), powyższe placówki będą czasowo wyłączone z realizacji umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Ulica ul. Fabryczna 15
Nr domu 15
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-609
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 358 46 46
Fax 71 358 46 47
Regon 02154505100000
E mail przetargi@wzz.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu. 1) Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych zero groszy) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr konta PKO BP SA 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 z dopiskiem - ZP/76/ 2013/WZŻ 4) Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego. 5) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt. 7 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 8) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okoliczności określonej w art. 46 ust. 3 Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca musi posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg zasady spełnia nie spełnia.
Potencjal Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zdolne Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna że : Wykonawca winien dysponować minimum 3 pracownikami z opisanymi kwalifikacjami: posiadających licencją pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia, Pomieszczenie odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Dotyczy centrum monitorowania z całodobową obsługą. Oraz Wykonawca winien dysponować minimum 6 pracownikami z opisanymi kwalifikacjami: posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym: kajdanki, pałka, gaz obezwładniający. Grupa interwencyjna musi składać się z co najmniej 2 pracowników ochrony fizycznej oraz posiadać niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny Wykonawca winien potwierdzić, że wykazane osoby posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniona i podpisana kalkulacja ofertowa - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wypełniony i podpisany wykaz części zamiennych i materiałów- załącznik nr 2a do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie w trakcie trwania umowy obiektu do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu, w takim przypadku wynagrodzenie zostanie pomniejszone o ilość przekazanych obiektów. 2) gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegać będzie zasób obiektów Zamawiającego, zatem zmiana ta może dotyczyć wskazania innych adresów w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy ( zmiana lokalizacji nie powoduje dodatkowego wynagrodzenia). 3) w związku z planowanymi robotami budowlanymi oraz zamknięciem na czas remontu Żłobków: nr 8 - ul. Sądowa 6 Wrocław (styczeń 2014) oraz nr 10 - ul. H. Brodatego 17 Wrocław (czerwiec-grudzień 2014), obiekty będą czasowo wyłączone z realizacji umowy W takim przypadku dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia. 4) zmiana przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia 5) siły wyższej (zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 6) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy 7) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8) zmiana w przypadku zaistnienia w chronionym obiekcie dodatkowego zabezpieczenia (na innych warunkach). 9) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami Stron
Kryt cena A
Spec www www.wzz.wroc.pl
Spec war WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Data skl 23/12/2013
Godz skl 09:00
Miejsce WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Internet www.wzz.wroc.pl

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)