Dostawa urządzeń rejestrująco - monitorujących pułapki żywołownie na ssaki drapieżne związanych z realizacją przedsięwzięcia pn.: Czynna ochrona populacji głuszca w południowo - zachodniej części Borów Dolnośląskich
Publication date | 2013-12-14 |
End date | 2013-12-23 08:00:00 |
Instytucja | Nadleśnictwo Ruszów |
Miejscowość | Ruszów |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 272425 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301214203, 322000005, 322600003, 642000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego, w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, do 50 sztuk urządzeń rejestrująco - monitorujących pułapki żywołowne na ssaki drapieżne wraz z urządzeniami umożliwiającymi ładowanie tych urządzeń w warunkach polowych (bez konieczności demontażu urządzenia i przenoszenia pułapki), pozwalających również na określenie m. in. współrzędnych geograficznych urządzenia, poziomu naładowania baterii wraz z instruktażem montażu i obsługi (przeprowadzonym w siedzibie Zamawiającego). 2. Udostępnienie systemu monitoringu obiektów na platformie w wersji online w okresie 48 miesięcy od daty podpisania umowy. Parametry urządzenia monitorującego: a) waga - maksymalnie 350 gram, b) wymiary - umożliwiające montaż na pułapce - max (mm) 200 x 200 x 70; c) zasilanie - akumulatorowe, wewnętrzne, umożliwiające pracę ciągłą urządzenia przez okres minimum 30 dni, doładowywane za pomocą zewnętrznego, przenośnego urządzenia typu PowerBank (bez konieczności demontażu urządzenia i przenoszenia pułapki); d) mocowanie - sposób mocowania - na pułapce (zbudowanej z powlekanej siatki metalowej o grubości drutu do 4 mm i oczku do 30 mm x 30 mm) uniemożliwiający osobom postronnym łatwy (bez użycia narzędzi) demontaż urządzenia. Wygląd pułapki otwartej i zamkniętej oraz wymiary poniżej. a) kolor: szary, czarny, zielony; b) obudowa urządzenia o klasie szczelności minimum IP-67; c) urządzenie musi posiadać wbudowany odbiornik GPS, a ponadto: 1) cyklicznie (raz/dobę) wysyłać informacje o stanie baterii, poziomu sygnału GSM i pozycji GPS; 2) automatycznie przesyłać sygnał alarmowy (na wskazany nr telefonu) w przypadku zamknięcia pułapki; 3) przypadku braku sygnałów zdefiniowanych jako sygnały alarmowe, sygnał testowy musi być wysyłany do serwera minimum raz/dobę; 4) posiadać oprogramowanie umożliwiające zdalną konfigurację i zdalny upgrade oprogramowania; Dodatkowe wymagania i ich parametry: a) konieczność udostępnienia Zamawiającemu systemu monitoringu obiektów na platformie w wersji online, pozwalająca na monitorowanie poniższych parametrów: - określenie dokładnej pozycji monitorowanego obiektu na mapie, - rejestracja danych i ich archiwizacja przez okres minimum 12 miesięcy, - konfigurację uprawnień z opcją dowolnego grupowania użytkowników, - bezpłatny dostęp do nieograniczonej liczby kont, - cykliczne, automatyczne wysyłanie zdefiniowanych raportów dla zdefiniowanych grup użytkowników na wskazane adresy mailowe (w formacie MS Excel oraz PDF) - wprowadzanie własnych punktów użytkownika. Aplikacja musi spełniać niżej wymienione kryteria: - mapy wektorowe z aktualizacją minimum raz na kwartał, - aplikacja do monitorowania działająca na systemie operacyjnym Windows XP lub nowszym, - bezpłatna aktualizacje podkładu mapowego w okresie trwania umowy - bezpłatna aktualizacje oprogramowania do monitorowania w okresie trwania umowy, tj. w okresie 48 miesięcy. Aplikacja: Aplikacja musi być zbudowana w architekturze otwartej, umożliwiającej dowolne zmiany w obrębie zawartości kartotek - panel administracyjny z możliwością nadawania uprawnień dla dowolnych kont. Wszelkie kartoteki w obrębie Aplikacji muszą być zbudowane z edytowalnych etykiet oraz pól tekstowych. Kartoteki muszą być dostępne dla użytkowników w dwóch trybach pracy: 1) tryb do odczytu, domyślny tryb dla każdego użytkownika w systemie. Tryb umożliwiający wgląd we wszystkie kartoteki (zgodnie z uprawnieniami) bez możliwości ich edycji; 2) tryb edycyjny, tryb nadawany administracyjnie. Wybrani użytkownicy posiadający dostęp do kartotek poprzez tryb edycyjny, muszą mieć możliwość nanoszenia zmian danych w obrębie kartotek, jak również zmian etykiet oraz danych bieżących takich jak: np. nr ewidencyjny, itp.; Aplikacja musi zapewniać możliwość wyeksportowania danych do standardowych formatów plików tekstowych jak również importu ze standardowych plików tekstowych. Centralne stanowisko bazowe (serwer bazy danych, serwer aplikacji, serwer GPRS, serwer mapowy) zlokalizowane będą w środowisku IT Wykonawcy. Aplikacja winna pracować w trybach offline i online, dostęp do Aplikacji możliwy musi być lokalnie np. poprzez przeglądarkę internetową. Praca offline i online dotyczy pracy rejestratorów. W przypadku braku możliwości przesyłania danych, są one gromadzone w pamięci rejestratora do momentu ponownego połączenia GPRS. Aplikacja musi pracować w trybie wielodostępowym, umożliwiając: - definiowanie zakresu dostępu dla poszczególnych użytkowników, - śledzenie parametrów obiektów na wielu stanowiskach w tym samym czasie z wykorzystaniem interfejsu graficznego i z funkcjonalnością zdefiniowaną oddzielnie dla każdego stanowiska, - uruchomienie systemu na dowolnej definiowalnej ilości stanowisk bez dodatkowych kosztów, Aplikacja winna działać w całości w języku polskim. Dostęp do sytemu musi być chroniony przez układ imiennej identyfikacji użytkownika. Karty SIM stanowić będą własność Wykonawcy. Urządzenie rejestrujące (GPS) powinno mieć zwartą i niewielką konstrukcję. Specyfikacja wymagań funkcjonalnych aplikacji. Aplikacja musi posiadać możliwość automatycznego generowania i raportowania parametrów odczytywanych z obiektów. Raporty muszą być generowane w odniesieniu do wybranego obiektu lub grupy obiektów. Raporty muszą być generowane dla dowolnie zdefiniowanego czasookresu. Panel raportowy musi posiadać możliwość ustawienia raportów okresowych wysyłanych w określonym terminie na dowolnie zdefiniowane adresy email. Aplikacja musi rejestrować poniższe parametry oraz zapewniać opisaną funkcjonalność: - dane obiektu: numer, nazwa, - możliwość wprowadzenie pkt użytkownika, - możliwość wprowadzenia dowolnie definiowalnych obszarów (okrąg, wielokąt) Mapa: Wymogi ogólne. Moduł mapowy musi działać tak, by wszelkie prezentacje mapowe odbywały się w obrębie systemu wdrażanego przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się eksportu danych mapowych do zewnętrznej aplikacji mapowej. Podkład mapowy musi być aplikacją bezpłatnie aktualizowaną w okresie świadczenia usług przez Wykonawcę nie rzadziej niż raz na kwartał. Mapy muszą określać lokalizację (pozycji geograficznej) z maksymalnym błędem nie przekraczającym 10 metrów. Mapa musi umożliwiać definiowanie punktów i obszarów, polegające na przypisywaniu współrzędnym geograficznym charakteryzującym pkt użytkownika oraz wyznaczone obszary, dowolnych opisów. Podkład mapowy musi charakteryzować się co najmniej następującymi parametrami: - prezentacja obszarów zieleni (trawniki, parki, lasy itd.), - prezentacja obszarów wodnych (rzeki, jeziora, sztuczne zbiorniki). Mapa musi umożliwić import obiektów własnych Całkowita cena oferty musi obejmować wszystkie elementy związane z kosztami realizacji zamówienia, w tym min.: 1. Koszt pozyskania danych z jednego urządzenia monitorującego w okresie trwania umowy. 2. Koszt udostępnienia danych (przez portal internetowy) w okresie trwania umowy. 3. Koszt montażu urządzeń i jednokrotnego przyjazdu do siedziby Zamawiającego i przeprowadzenia szkolenia w zakresie sposobu uruchomienia urządzenia monitorującego i odbioru udostępnianych danych. 4. Koszty opakowań i dostawy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu dostęp do Systemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz do przechowywanych w nim danych poprzez aplikację oraz serwis internetowy, chroniony niepowtarzalną kombinacją znaków alfanumerycznych. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Nadleśnictwo Ruszów |
Ulica | ul. Leśna 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Ruszów |
Kod poczt | 59-950 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 75 7714339 |
Fax | 75 7714468 |
Internet | http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow |
Regon | 93102406600000 |
E mail | ruszow@lasy-wroclaw.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe |
Rodzaj zam inny | Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie przedmiotu zamówienia podstawowego o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 48 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. |
Wiedza | Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził zrealizowanie dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, tj. nadajników lub systemów monitoringu przedmiotu o minimalnej wartości 50 000 złotych/brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. osobami umożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Informację o części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (Załącznik Nr 5 do SIWZ); 2) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. Nr 50 poz. 331 ze zmianami), do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku przynależności (Załącznik Nr 6 do SIWZ); 3) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1) w przypadku zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub terminie wykonania przedmiotu umowy; 2) w przypadku zmiany zasad finansowania zamówienia; 3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne |
Spec war | Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów |
Data skl | 23/12/2013 |
Godz skl | 08:00 |
Miejsce | Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów Sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Postępowanie prowadzone w ramach realizacji przedsięwzięcia Czynna ochrona populacji głuszca w południowo-zachodniej części Borów Dolnośląskich (finansowanego ze środków NFOŚiGW zgodnie z umową o dofinansowanie nr 688/2012/Wn-50/OP-PO-EF/D z dnia 22.10.2012r.) |
Czy uniewaznienie | Nie |