zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Olsztyna

Publication date 2013-12-16
End date 2013-12-30 11:00:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 273183 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302313000, 302131006, 302374508, 302320004, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Olsztyna. Zestawy komputerowe specjalistyczne szt. 14; zestawy komputerowe szt. 20; notebooki szt. 2; tablety szt. 3;urządzenie firewall szt. 1; urządzenie antyspamowe szt. 1

Opis

zestawy komputerowe specjalistyczne - 14 sztzestawy komputerowe - 20 sztnotebooki - 2 szt i tablety - 3 szturządzenie firewall - 1 sztUrządzenie antyspamowe - 1 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztyn
Ulica pl. Jana Pawła II 1
Nr domu 1
Miejscowosc Olsztyn
Kod poczt 10-101
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 5273111 wew. , 325
Fax 89 5349375
Internet www.olsztyn.eu
Regon 51074236200000
E mail przetargi@olsztyn.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) cześć I - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł), 2) cześć II - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł), 3) cześć IV - 1 950,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt zł). Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Olsztyna Bank Handlowy SA nr 38103012180000000090401092 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna (pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić dla części I, części II i części III- Oświadczenie potwierdzające że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - zawarte w pkt. 1.1.1 i /lub 1.2.1 i/lub 1.3.1 FORMULARZA OFERTOWEGO oraz oświadczenie producenta dla części I i części V potwierdzającego spełnienie wymogu.
Inne dokumenty 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1)zmiana terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie - dopuszczalne są na następujących warunkach: zmiana terminu realizacji umowy o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania
Kryt cena A
Spec www www.bip.olsztyn.eu
Spec war Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1 pok. 402, 10-101 Olsztyn
Data skl 30/12/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1 pok. 402, 10-101 Olsztyn
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2.Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejsze nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym. 4.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 30.12.2013 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 6. Nr sprawy ZP.271.1.111.2013.d
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)