Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze I półrocze 2014 r.
Publication date | 2013-12-16 |
End date | 2013-12-24 09:00:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie |
Miejscowość | Zabrze |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 273493 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 155000003, 31425003, 154111003, 32121001, 32212204, 32212709, 151000009, 158000006, 158310002, 158410005, 153322408, 158630005, 158914004, 158422200, 158420002, 159810008, 159814002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie żywności zawartych w załącznikach dla części od 1 do 6. 1. nabiału i tłuszczy wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - część 1 (CPV: 15500000-3, 03142500-3, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8, 15544000-3) 2. warzyw i owoców wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 03212100-1, 03221220-4, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221210-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221260-6, 03221410-3, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15331142-4, 03221420-6, 03222240-7) 3. wędlin wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 15100000-9, 15110000-2, 15131130-5, 15112000-6, 15131410-2) 4. artykułów spożywczych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15841000-5, 15332240-8, 15863000-5, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15331470-2, 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3,15612100-2, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2, 15861000-1, 15322000-1, 15896000-5) 5. słodyczy wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ - część 5 (CPV: 15842220-0, 15821200-1, 15842100-3, 15842000-2, 15820000-2) 6. napoi wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - część 6 (CPV: 15981000-8, 15981400-2, 15981200-0, 15320000-7, 15321000-4, 15322000-1) Opis dodatkowy: Dostawa żywności na potrzeby jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w terminie od 01.01.2014 r. do 31.06.2014 r. Zamówienia będą realizowane częściami na podstawie zleceń Zamawiającego najpóźniej w terminie 2 dni od dnia wystawienia zlecenia. Na dokonanie pierwszej dostawy Wykonawca musi posiadać gotowość dostawy w terminie 2 dni od daty podpisania umowy na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły określone w częściach 1-6 własnym środkiem transportu i na własny koszt do placówek Zamawiającego. Zamówienia będą realizowane na terenie miasta Zabrze. Dostarczany towar musi być świeży i posiadać wyznaczone terminy przydatności tj.: nabiał - 14 dni od dnia dostawy; mleko i tłuszcze - 30 dni od dnia dostawy; artykuły spożywcze, napoje i słodycze - minimum 6 miesięcy od dnia dostawy. Słodycze dostarczane na jednostki MOPR nie mogą zawierać nadzienia alkoholowego. Ceny podane w formularzach ofertowych uznaje się za stałe przez cały okres trwania umów. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania 70 % zamówionego towaru , pozostałe 30 % zostanie wykorzystane wg potrzeb Zamawiającego. Termin płatności FAKTUR VAT wynosi 14 dni od dnia dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionych faktur. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia osobnych faktur VAT na żywność określoną w zleceniach Zamawiającego przeznaczoną na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno- zawodowej w gminie Zabrze oraz osobne faktury VAT na żywność przeznaczoną na potrzeby Projektu na Rzecz Społeczności Romskiej w Polsce - Projekt Kulturalny. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wolnych pozycji znajdujących się w formularzach ofertowych dołączonych do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (prosimy o dołączenie do oferty załącznika nr 5 do SIWZ) oddzielny dla każdej części zamówienia. Opisnabiału i tłuszczy wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - część 1 (CPV: 15500000-3, 03142500-3, 15411100-3, 15431100-9, 15511210-8, 15512000-0, 15530000-2, 15541000-2, 15542100-0, 15551300-8, 15544000-3)warzyw i owoców wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ - część 2 (CPV: 03212100-1, 03221220-4, 03221111-7, 03221112-4, 03221113-1, 03221210-1, 03221240-0, 03221270-9, 03221260-6, 03221410-3, 03222111-4, 03222210-8, 03222220-1, 03222321-9, 15331142-4, 03221420-6, 03222240-7)wędlin wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ - część 3 (CPV: 15100000-9, 15110000-2, 15131130-5, 15112000-6, 15131410-2)artykułów spożywczych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ - część 4 (CPV: 15800000-6, 15831000-2, 15841000-5, 15332240-8, 15863000-5, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15331470-2, 15871273-8, 15872400-5, 15891400-4, 15200000-0, 15332290-3,15612100-2, 15613311-1, 15614100-6, 15872100-2, 15861000-1, 15322000-1, 15896000-5)słodyczy wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ - część 5 (CPV: 15842220-0, 15821200-1, 15842100-3, 15842000-2, 15820000-2)napoi wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - część 6 (CPV: 15981000-8, 15981400-2, 15981200-0, 15320000-7, 15321000-4, 15322000-1) |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie |
Ulica | ul. 3 Maja 16 |
Nr domu | 16 |
Miejscowosc | Zabrze |
Kod poczt | 41-800 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 2777800 |
Fax | 32 2777802 |
Internet | mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl |
Regon | 00345348100000 |
E mail | mopr@zabrze.pol.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/06/2014 |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | na podstawie oswiadczeń |
Wiedza | na podstawie oswiadczeń |
Potencjal | na podstawie oswiadczeń |
Zdolne | na podstawie oswiadczeń |
Sytuacja | na podstawie oswiadczeń |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | oświadczenie o posiadaniu specjalistycznego środka transportu |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: - zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego. - zmiana asortymentu określonego w załącznikach 1 - 6 na podobny o zbliżonej gramaturze i tej samej jakości ustalonego oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian |
Kryt cena | A |
Spec www | www.mopr.zabrze.magistrat.pl www.mopr.zabrze.pl |
Spec war | MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. 3 MAJA 16 POKÓJ 102 |
Data skl | 24/12/2013 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. 3 MAJA 16 POKÓJ 004 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
Czy uniewaznienie | Nie |