Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Woli Jachowej w 2014 roku
Publication date | 2013-12-16 |
End date | 2013-12-24 08:30:00 |
Instytucja | Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie |
Miejscowość | Górno |
Województwo | świętokrzyskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 273627 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151000009, 151120006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Zespole Szkół w Woli Jachowej wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ - łącznie 3 części. Część nr 1. Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i wołowego - Kości schabowe, - Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry, - Boczek surowy bez skóry i bez chrzęści, - Żeberka, - Szynka bez kości (myszka), - Karczek bez kości, - Schab bez kości, - Słonina, - Smalec, - Wołowe bez kości ekstra, - Wołowina z kością antrykot. - Mięso surowe od szynki b/k b/skóry Część nr 2. Sukcesywna dostawa wędlin - Mortadela, - Kiełbasa cienka śląska, - Boczek wędzony. Część nr 3. Sukcesywna dostawa drobiu - Filet z kurczaka, - Kurczak, - Mięso drobne, - Podudzie, - Filet z indyka, - Korpus z kurczaka ze skrzydłem, - Udziec z kurczaka. 2. Warunki realizacji: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. 2) Przy produkcji i obrocie przedmiotu zamówienia zachowane będą zasady przewidziane w przepisach ustawy z dnia 01 stycznia 2012r Dz.U. z nr.136.poz 914, o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 w sprawie higieny żywności i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. Nr 17, poz. 127), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. nr 33, poz. 287 późn. zm.) i wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych. 3) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę specjalistycznym transportem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225). 4) Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania produktów zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: nazwę produktu i rodzaj, masę netto, nazwę i adres producenta oraz datę przydatności do spożycia. 6) Produkty powinny być dostarczane w opakowaniach zbiorczych transportowych takich jak skrzynki drewniane lub opakowania z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością. 7) Towary będące przedmiotem niniejszej umowy muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia (licząc od dnia dostarczenia produktu do Zespołu Szkół w Woli Jachowej): a) dla mięsa wieprzowego i wołowego min 3 dni; b) dla wędlin min 5 dni; c) dla drobiu min 2dni; 8) Częstotliwość i sposób realizacji dostaw: a) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe zamówienie. b) Zamówienia będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, telefonicznie lub za pośrednictwem przedstawiciela Dostawcy i potwierdzone pisemnie, faksem/mailem. c) Dostawa do Zamawiającego będzie się odbywała w godzinach: od 6.00 do 6.30 z wyłączeniem dostaw w sobotę, niedzielę i dni świąteczne, oraz inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość składania korekt do zamówienia. Korekta zamówień dokonywana będzie faksem/mailem z dobowym wyprzedzeniem lub najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed dniem dostawy. 10) Wykonawca zobowiązany jest w szczególnych przypadkach przyjąć doraźne zamówienie, z pilnym trybem realizacji dostawy asortymentów, którymi dysponuje; 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do : a) Zmiany wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) ilości ujętych w formularzu ofertowym, b) Zmiana przedmiotu zamówienia polegać może również na zwiększeniu ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Ponadto dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości zamówienia artykułów w przypadku wzrostu liczby uczniów. 12) Produkt wytworzony będzie zgodnie z ustawą z dnia 01 stycznia 2012 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 13) Produkt wytworzony będzie zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3. Przewidywany zakres i wielkość zamówienia zawiera załącznik 3 do SIWZ. Podany zakres jest podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości zamówienia, a którego zakres nie przekroczy uprawnień Zamawiającego z mocy Prawa Zamówień Publicznych. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Opis- Kości schabowe,- Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry, - Boczek surowy bez skóry i bez chrzęści, - Żeberka, - Szynka bez kości (myszka), - Karczek bez kości, - Schab bez kości, - Słonina, - Smalec, - Wołowe bez kości ekstra, - Wołowina z kością antrykot. - Mięso surowe od szynki b/k b/skóry- Mortadela, - Kiełbasa cienka śląska, - Boczek wędzony.- Filet z kurczaka, - Kurczak, - Mięso drobne, - Podudzie, - Filet z indyka, - Korpus z kurczaka ze skrzydłem, - Udziec z kurczaka. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie |
Ulica | Górno 169 |
Nr domu | 169 |
Miejscowosc | Górno |
Kod poczt | 26-008 |
Wojewodztwo | świętokrzyskie |
Tel | 41 3023067 |
Fax | 41 3023009 |
Regon | 00116849200000 |
E mail | zoogorno@fortes.com.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do maksymalnej dopuszczalnej wartości. |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia - zaświadczenie o wdrożeniu systemu HACCP, w przypadku braku zaświadczenia wystawionego przez jednostkę zewnętrzną Zamawiający zaakceptuje oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP |
Wiedza | Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. |
Potencjal | Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. |
Zdolne | Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. |
Sytuacja | Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 1 do SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: a) W trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. b) Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 357 Kc). c) Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych. d) Wystąpi korzystna dla Zamawiającego redukcja przedmiotu zamówienia, związana z koniecznością udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych. e) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek). f) Wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią główny katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.gorno.biuletyn.net |
Spec war | Urząd Gminy w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno, Pokój nr 16 (I piętro) |
Data skl | 24/12/2013 |
Godz skl | 08:30 |
Miejsce | Urząd Gminy w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno, Sekretariat (I piętro) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |