Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu
Publication date | 2013-12-16 |
End date | 2013-12-24 08:00:00 |
Instytucja | Powiat Świecki |
Miejscowość | Świecie |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 520300 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 311251105, 301251208, 301921136, 301243007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 2.Materiały eksploatacyjne winny być: a) fabrycznie nowe - Zamawiający pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy nowe, nie pochodzące z odzysku, nie regenerowane, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie wchodzące w części ani całości w skład innych materiałów. b) oryginalne - Zamawiający pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów sprzętu, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką. c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał materiały eksploatacyjne faktycznie nowe, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka sama, jak materiałów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu. Żadna z części np. pojemnik z tuszem lub toner, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, atrament, tusz oraz pozostałe części nie były wykorzystane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie refabrykowane, pochodzące z bieżącej produkcji. W przypadku zaoferowania materiału równoważnego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego, należy wpisać nazwę oferowanego produktu równoważnego. 3. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, ani refabrykowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być szczelnie zamknięte w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację z oznaczeniem producenta wraz z symbolem materiału eksploatacyjnego oraz przeznaczeniem. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy ze sprzętem Zamawiającego, a także należyte bezpieczeństwo oraz że posiadają właściwe opakowania i oznakowania, 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje uszkodzenia, niepoprawnej pracy lub pogorszenia jakości pracy urządzenia w którym będą zainstalowane, 3) Odpowiedzialność finansowa za naprawy gwarancyjne urządzeń drukujących związane z uszkodzeniami powstałymi w wyniku zastosowania materiału dostarczonego przez Wykonawcę spoczywa na Wykonawcy. Wynika to z okoliczności, że Zamawiający traci prawo do dokonania nieodpłatnej naprawy urządzenia w okresie gwarancji w przypadku uszkodzenia powstałego na skutek stosowania niewłaściwych, nieoryginalnych lub niekompatybilnych materiałów eksploatacyjnych, a) za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy sprzętu (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta sprzętu, b) Wykonawca pokryje koszt sporządzenia opinii, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, c) naprawa sprzętu wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem) konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 4) Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem). 5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę materiału (typ, symbol), termin przydatności do użycia. 6. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7. Zamawiający określił w formularzu cenowym przewidywane ilości dostarczanych materiałów eksploatacyjnych przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający w zależności od swoich potrzeb może w okresie obowiązywania umowy zamówić mniejsze lub większe ilości materiałów eksploatacyjnych, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych materiałów eksploatacyjnych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości dostarczanych materiałów eksploatacyjnych w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym. Zmiana ilości nie będzie stanowiła podstawy do zmiany cen jednostkowych. 8. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014r. lub do wyczerpania kwoty (brutto) określonej w § 4 ust. 1 projektu umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ), stanowiącej maksymalne możliwe do wykorzystania wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Składanie zamówień na materiały eksploatacyjne będzie odbywało się za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub faksu. 10. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne na własny koszt, własnym transportem (lub zlecić dostawę dla innego przewoźnika), do siedziby Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Materiały eksploatacyjne należy dostarczyć do siedziby Starostwa Powiatowego w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie - do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiat Świecki |
Ulica | ul. Gen. Józefa Hallera 9 |
Nr domu | 9 |
Miejscowosc | Świecie |
Kod poczt | 86-100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 52 56 83 100 |
Fax | 52 56 83 102 |
Internet | www.bip.powiat.swiecki.lo.pl |
Regon | 09235097800000 |
E mail | przetargi@powiat.swiecki.lo.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. |
Wiedza | Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. |
Potencjal | Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. |
Zdolne | Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. |
Sytuacja | Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy i Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ /Wymagana forma dokumentu - oryginał/, 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. aktualny odpis z właściwego rejestru) - jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/, 3. Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów - zgodnie z art. 26 ust. 2b upzp - jeżeli dotyczy. Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ /Wymagana forma dokumentu - oryginał/. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiana organizacyjna stron np. zmiana reprezentacji, siedziby firmy etc. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.powiat.swiecki.lo.pl |
Spec war | Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, II piętro, pokój nr 301 |
Data skl | 24/12/2013 |
Godz skl | 08:00 |
Miejsce | Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie - pokój nr 316, II piętro - Sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |