Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu z podziałem na część A oraz część B

Publication date 2013-12-16
End date 2013-12-24 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520368 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych do Kuchni MOPR w Bytomiu mieszczącej się przy ul. Karpackiej 25 z podziałem na następujące części:
- część A: warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku A do SIWZ,
- część B: nabiał w asortymencie i ilościach określonych w załączniku B do SIWZ
na potrzeby następujących jednostek organizacyjnych MOPR w Bytomiu:
- Dzienne Domy Pomocy Społecznej
- Noclegownia
Dostarczany przedmiot zamówienia winien być świeży, pierwszego gatunku z aktualnym terminem przydatności do spożycia.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, w ilościach i asortymencie zgłoszonym telefonicznie przez pracownika Zamawiającego.
3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien złożyć oferty (dla każdej części zamówienia na oddzielnym formularzu oferty wraz ze szczegółową wyceną zamówienia stanowiącą załącznik do formularza oferty, tj. odpowiednio załącznik A, B) w jednej kopercie wraz ze wszystkimi dokumentami i oświadczeniami określonymi w cz. VI niniejszej specyfikacji (oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się
do każdej części, na które zostały złożone oferty)

Opis

w asortymencie i ilościach określonych w załączniku A do SIWZ na potrzeby następujących jednostek organizacyjnych MOPR w Bytomiu:
- Dzienne Domy Pomocy Społecznej
- Noclegowniaw asortymencie i ilościach określonych w załączniku B do SIWZ na potrzeby następujących jednostek organizacyjnych MOPR w Bytomiu:
- Dzienne Domy Pomocy Społecznej
- Noclegownia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ulica ul. Strzelców Bytomskich 16
Nr domu 16
Miejscowosc Bytom
Kod poczt 41-902
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 3886740, 032 3886700
Fax 032 2818093
Internet www.mopr.bytom.pl
Regon 00344928400000
E mail sekretariat@mopr.bytom.pl; dz@mopr.bytom.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
Rodzaj zam inny Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
Wiedza Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
Potencjal Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
Zdolne Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
Sytuacja Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) formularz oferty; 2) wypełniony formularz - szczegółowa wycena zamówienia dla danej części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca, tj. odpowiednio załącznik A i/lub B do specyfikacji; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji); oraz - jeżeli dotyczy: 4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) dowód wskazujący, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne dla stron postanowienia zawierają Istotne postanowienia umowne, które stanowią załącznik nr 5 do Specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w tym cen jednostkowych w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT; 3) Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia cen jednostkowych poszczególnych produktów raz na kwartał o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za dany kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). O zmianę cen winien wystąpić pisemnie Wykonawca, dokumentując Zamawiającemu zaistnienie powyższego faktu. Ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo o zmianę cen; 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. 3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
Kryt cena A
Spec www www.mopr.bytom.pl
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131
Data skl 24/12/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)