DOSTAWA PRODUKTÓW BEZGLUTENOWYCH

Publication date 2013-12-16
End date 2013-12-24 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520584 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów bezglutenowych dokonywana przez Wykonawcę wg potrzeb Zamawiającego.W/w artykuły będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym .

Termin realizacji zamówienia wynosi: 12 miesięcy od dnia podpisania przez obydwie strony umowy.
Lp. Nazwa i gramatura artykułu Ilość jednostek w kg
1. Chleb bezglutenowy 300 g - 1 kg 800
2. Makaron bezglutenowy 250 g - 1 kg 50
3. Ciastka biszkopty bezglutenowe 120 g - 200 g 5
4. Ciastka pierniki, korzenne bezglutenowe 150 g - 200 g 5
5. Ciastka maślane bezglutenowe 150 g - 200 g 5
6. Ciasto bezglutenowe (czekoladowe, cytrynowe itp.) 350g - 1kg 5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
Ulica ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 66
Nr domu 66
Miejscowosc Suwałki
Kod poczt 16-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 0-87 5628500
Fax 0-87 5628507
Internet www.dpskalina.suwalki.pl
Regon 00029334400000
E mail dps_kalina@mgmnet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKU
Wiedza OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKU
Potencjal OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKU
Zdolne OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKU
Sytuacja OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKU
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) Projekt umowy Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Formularz cenowy wg załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ, wypełniony i podpisany, przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 4) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez udzielającego lub przyjmującego pełnomocnictwo.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy -Zamawiający zastrzega możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia mieszkańców Domu, w przypadku zmiany ilości zalecanych diet oraz zmiany jadłospisu dziennego lub miesięcznego. Zmiana ilości nie powoduje zmiany cen jednostkowych danego asortymentu. -Cena dostarczanego towaru może ulec zmianie o wysokość kwartalnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim po upływie 7 dni od dnia otrzymania i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy. Pierwsza zmiana ceny w przypadku zaistnienia przesłanek dla jej zmiany zgodnie z ust. 2, może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy, następne zaś nie częściej niż jeden raz na 3 miesiące. Wykonawca zapewnia, że w przypadku obniżki na lokalnym rynku ceny towaru będącego przedmiotem niniejszej umowy, dostosuje swoje ceny do cen aktualnie obowiązujących, które nie będą wyższe od cen hurtowych. -Wykonawca zapewnia, że w przypadku obniżki na lokalnym rynku ceny towaru będącego przedmiotem niniejszej umowy, dostosuje swoje ceny do cen aktualnie obowiązujących, które nie będą wyższe od cen hurtowych. -Cena może ulec zmianie przy zmianie stawki podatku VAT.
Kryt cena A
Spec www www.dpskalina.suwalki.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej KALINA, ul. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki, pok. Nr. 10 Dział Gospodarczy i Obsługi.
Data skl 24/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej KALINA, ul. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki, pok. Nr. 3 Kadry.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 20
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)