Dostawa 2 szt. projektorów, 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, 8 szt. komputerów stacjonarnych, 2 szt. monitorów na potrzeby własne ŚCDN z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

Publication date 2013-12-16
End date 2013-12-24 09:30:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521506 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302312504, 386521001, 302332319
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:dostawę 8 szt. komputerów z systemem operacyjnym,
dostawę 2 szt. projektorów, dostawę 2 szt. drukarek laserowych monochromatycznych, rozruch technologiczny i wykonanie prób, wykonywanie serwisu gwarancyjnego. Warunki realizacji dostaw: 1.Dostarczone komputery, monitory, projektory, drukarki muszą być sprzętem fabrycznie nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż 2013r. i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia wraz z osprzętem, który zaproponował w złożonej ofercie, spełniający wymogi SIWZ.3.Przedmiot zamówienia wraz z osprzętem winien być dostarczony do siedziby ŚCDN w Kielcach, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42. 4.Wykonawca ponosi ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem, rozruchem do czasu podpisania protokołu odbioru sprzętu. 5.Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady jakościowe, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na nowy, wolny od wad lub usunie wady w drodze naprawy, w zależności od wyboru Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, Wykonawca uzupełni braki w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. 6.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym następujących dokumentów:1)przykładowo wypełniony protokół odbioru
2)wykaz sprzętu, oprogramowania i związanej z nim dokumentacji;
3)informację dotyczącą sposobu świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych oraz sposobu zgłaszania awarii wraz ze zbiorową kartą gwarancyjną. Po uzgodnieniu ww. dokumentów staną się one załącznikami nr 2,3,4 do umowy. 2. Gwarancja jakości i reklamacje 1.Wykonawca udzieli gwarancji minimum na:Komputery minimum 3 lata, Monitor minimum 3 lata, Projektor minimum 3 lata, Drukarka minimum 2 lata, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2.Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 3.W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, ryzyko utraty sprzętu lub jego uszkodzenia ponosi Wykonawca do czasu ponownego dostarczenia do właściwej lokalizacji.
4.W okresie gwarancyjnym Wykonawca przystąpi do usunięcia wad jakościowych przedmiotu zamówienia w ciągu trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia. 5.Zamawiający wymaga, aby czas usunięcia wad w ramach gwarancji nie przekraczał 10 dni roboczych. Jeżeli wykonawca nie będzie w stanie usunąć usterek w ww. terminie, zobowiązany będzie do czasu usunięcia wad, dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach i kompatybilny z zamontowanym zestawem, w ciągu trzech dni roboczych od powzięcia informacji o niemożliwości dotrzymania terminu naprawy.
6.Zamawiający, w okresie gwarancji, zastrzega sobie prawo żądania wymiany na nowy, gdy po 3 naprawach gwarancyjnych - niezależnie od tego, czy będą dotyczyły tej samej czy różnych wad - ww. sprzęt nadal będzie wykazywał wady. W takim przypadku Wykonawca dokona wymiany sprzętu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego.7.Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do składania reklamacji i żądania wymiany sprzętu jest Anna Trawka 8.Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru końcowego. 9.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz certyfikowanych przez producenta punktów serwisowych w Polsce w zakresie naprawy: - oferowanych komputerów, - oferowanych monitorów, - oferowanych projektorów, - oferowanych drukarek.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Ulica ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42
Nr domu 42
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-431
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3624548
Fax 041 3624899
Internet www.scdn.pl
Regon 29236722800000
E mail asniow@wom.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 800,00 PLN.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wiedza Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN każda dostawa. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją co najmniej: jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Potencjal Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zdolne Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sytuacja Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 Pzp, w tym: 1)oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenie i informacje wymienione w rozdziale VII SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wskazanego w rozdziale VII ust. 1 i 2 SIWZ, 2)w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w postępowaniu. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację, 3)w stosunku do spółki cywilnej, Zamawiający na zasadzie art. 25 Pzp, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika, 4)w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podlegają sumowaniu, 5)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem, na każdej stronie zawierającej treść. W przypadku załączania do oferty zobowiązania (załącznik nr 6), o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 4) i 5) SIWZ, wymagana jest forma pisemna zobowiązania, co oznacza obowiązek przedłożenia takiego zobowiązania wyłącznie w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, na każdej stronie zawierającej treść.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w przypadku niedostępności na termin realizacji dostaw sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, na skutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia przez wykonawcę, tj. wycofania z rynku zaoferowanych produktów lub wprowadzenia zmian technologicznych zaoferowanych produktów. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w takim przypadku, że oferowany produkt posiada parametry tożsame lub lepsze od tych przedstawionych w ofercie, poprzez przedłożenie dokumentów potwierdzonych przez producenta lub upoważnionego przez producenta dystrybutora. 2.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy oraz załączników mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej.
Kryt cena A
Spec www www.scdn.pl
Spec war Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42.
Data skl 24/12/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, 25-431 Kielce, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42, pokój nr 37
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)