Dostawa zestawów komputerowych PC i komputerów przenośnych wraz ze związanym z dostawą serwisem gwarancyjnym. (Postępowanie powtórne)

Publication date 2013-12-17
End date 2013-12-30 11:00:00
Instytucja Instytut Kolejnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 274349 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302110001, 302131006, 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów PC, monitorów komputerowych LCD oraz komputerów przenośnych zgodnie ze specyfikacjami Zamawiającego wraz ze związanym z dostawą serwisem gwarancyjnym. 2.) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części, w tym: 2.1.) CZĘŚĆ 1: a) dostawa 23 (dwudziestu trzech) komputerów PC, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ A, podaną w części pierwszej załącznika nr 1 do SIWZ; b) dostawa 9 (dziewięciu) monitorów komputerowych LCD 22,5 cali o parametrach zgodnych ze specyfikacją podaną w części drugiej załącznika nr 1 do SIWZ; c) dostawa 14 (czternastu) monitorów komputerowych LCD 19 cali o parametrach zgodnych ze specyfikacją podaną w części trzeciej załącznika nr 1 do SIWZ. 2.2.) CZĘŚĆ 2: Dostawa 1 (jednego) kompletu komputera przenośnego, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ B, podaną w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.3.) CZĘŚĆ 3: Dostawa 1 (jednego) kompletu komputera przenośnego, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ C, podaną w załączniku nr 3 do SIWZ. 3.) Wymagania dodatkowe (gwarancja, serwis, naprawa, dostawa): 3.1.) dostarczony sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia musi być objęty gwarancją jakości producenta w wymiarze minimum 36 miesięcy, liczonej od daty wystawienia faktury sprzedaży; 3.2.) wymagane jest, aby: a) naprawy w ramach gwarancji wykonywane były przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; b) była możliwość telefonicznie lub drogą elektroniczną, sprawdzenia, bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, konfiguracji sprzętowej każdego dostarczonego komputera oraz warunków gwarancji po podaniu jego numeru seryjnego; c) był dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień dotyczących dostarczonego sprzętu komputerowego, realizowany poprzez podanie, na dedykowanej stronie internetowej producenta, numeru seryjnego lub modelu komputera. 4.) Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wymagań związanych z realizacją zamówienia zostały podane w SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1.) 23 (dwudziestu trzech) komputerów PC, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ A, podaną w części pierwszej załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ; 2.) dostawa 9 (dziewięciu) monitorów komputerowych LCD 22,5 cali o parametrach zgodnych ze specyfikacją podaną w części drugiej załącznika nr 1 do SIWZ; 3.) dostawa 14 (czternastu) monitorów komputerowych LCD 19 cali o parametrach zgodnych ze specyfikacją podaną w części trzeciej załącznika nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednego) kompletu komputera przenośnego, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ B, podaną w załączniku nr 2 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednego) kompletu komputera przenośnego, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją typ C, podaną w załączniku nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Kolejnictwa
Ulica ul. J. Chłopickiego 50
Nr domu 50
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-275
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 4731300
Fax 22 6107597
Internet www.ikolej.pl
Regon 01638278500000
E mail atesny@ikolej.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt. 6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z zamówieniem podstawowym
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Wiedza Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Potencjal Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Zdolne Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Sytuacja Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego wykazu wykonanych dostaw, z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty i miejsca wykonania (oryginał), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - z tego okresu czasu). Wykaz powinien zawierać co najmniej 3 dostawy: a) zestawów komputerowych typu PC, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 60.000 zł brutto za każdą dostawę - dotyczy części 1 postępowania; b) komputerów przenośnych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 12.000 zł brutto za każdą dostawę - dotyczy części 2 i 3 postępowania
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1.) Opis przedmiotu dostawy potwierdzający, spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - zawierający opis oferowanego sprzętu komputerowego wraz z jego parametrami technicznymi - na formularzach zgodnych z załącznikami nr 3, nr 4 i nr 5 do oferty. 2.) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt komputerowy jest produkowany zgodnie z normami: a) ISO 9001 lub równoważną; b) ISO 14001 lub równoważną; c) Energy Star 5.0. 3.) Oświadczenie Wykonawcy, że dla oferowanych komputerów oraz monitorów została wydana deklaracja zgodności CE oraz, że monitory będące przedmiotem postępowania w części 1 niniejszego postępowania posiadają certyfikat TCO 03 lub wyższy. 4.) Oświadczenie Wykonawcy, zawierające potwierdzenie kompatybilności komputera z zainstalowanym systemem operacyjnym. 5.) W odniesieniu do producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, oświadczenie Wykonawcy na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 8 do oferty zawierające: a) potwierdzenie, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta; b) wykaz punktów serwisowych, wraz z ich nazwą, danymi teleadresowymi oraz adresami stron internetowych (jeżeli posiadają); c) zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia Zamawiającemu wraz ze sprzętem komputerowym dokumentu gwarancji jakości udzielonej przez producenta sprzętu komputerowego, na warunkach minimalnych, opisanych w punkcie 3.6 SIWZ
Inne dokumenty 1.) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów. 3.) INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1.) wynagrodzenia określonego w § 3 umowy, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT; 2.) terminu realizacji umowy, pod warunkiem: a) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; b) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany; c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 3.) W przypadkach wystąpienia opóźnień Strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 4.) Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Kryt cena A
Spec www www.ikolej.pl
Spec war Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa ; pokój nr 67 - budynek główny IK - w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 14:00
Data skl 30/12/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; Kancelaria Ogólna; budynek główny; pokój nr 68 - w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 15:00
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.12.2013 r. godzina 11:30; miejsce: Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa; pokój nr 65 - budynek główny IK. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Andrzej Tęsny - tel. (22) 473-14-17 i Grzegorz Czarnecki - tel. (22) 473-10-26; e-mail: zamowienia_publiczne@ikolej.pl
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)