Zakup 60 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i instalacją oraz dostawa internetu na potrzeby 60 gospodarstw domowych ujętych w projekcie pn. Internet oknem na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Częstochowa

Publication date 2013-12-17
End date 2014-01-08 09:30:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Dostawcy usług internetowych (ISP),
  • Komputerowe usługi pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522662 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 725000003, 724110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup 60 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i instalacją oraz dostawa internetu na potrzeby 60 gospodarstw domowych ujętych w projekcie pn. Internet oknem na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Częstochowa.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup i dostawę 60 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i instalacją u 60 odbiorców.
b) stały dostęp do sieci Internet dla 60 odbiorców wraz z konfiguracją usługi u każdego odbiorcy.
Termin wykonania zamówienia:
a) prace instalacyjne 60 komputerów wraz z podłączeniem i konfiguracją usługi internetowej: do 30 dni po podpisaniu umowy.
b) świadczenie usługi dostępu do Internetu: od dnia podłączenia zestawu komputerowego u użytkownika do 31.12.2015 r

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Ulica ul. Śląska 11/13
Nr domu 11/13
Miejscowosc Częstochowa
Kod poczt 42-217
Wojewodztwo śląskie
Tel 34 3707100
Fax 34 3707170
Internet www.czestochowa.pl
Regon 15139900200000
E mail przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty A. Wymagania dotyczące dokumentów określonych w punkcie 6.1. specyfikacji. 1. Dokumenty, o których mowa punkcie 6.1.e) specyfikacji winny być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa punktach 6.1.b), 6.1.c) i 6.1.d) specyfikacji winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. Konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.1.a), 6.1.e) oraz 6.2.2. specyfikacji - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o  udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy. Do  oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie. B. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) Wykaz oferowanych produktów jako załącznik do druku OFERTA - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, zastosowanych komponentów, parametrów oraz producenta. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych. c) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - zawarte w druku OFERTA. d) Dowód wpłaty wadium
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy
Kryt cena A
Spec www http://bip.czestochowa.pl
Spec war mkaminska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Czestochowa, pokój 418
Data skl 08/01/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Biuro Obsługi Interesanta w siedzibie zamawiającego, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Projekt pn. Internet oknem na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Częstochowa finansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Priorytet 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 2. Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w dniu 08.01.2014 r. o godz. 10:00 w sali nr 418
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)