Dostarczanie składników umundurowania i odznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni

Publication date 2013-12-17
End date 2014-01-09 10:50:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Kurtki i blezery,
  • Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby,
  • Rajstopy,
  • Skarpety,
  • Koszule,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Paski,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Buty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522766 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 983930004, 182232000, 182353008, 183160007, 183170004, 183320005, 184230000, 184250004, 184433205, 188150005, 184240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania i odznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie składników umundurowania i odznak służbowych według wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 stycznia 2011 roku w sprawie umundurowania pracowników organów administracji morskiej (Dz. U. Nr 37 poz. 193) stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
2) wykonanie składników umundurowania i odznak służbowych wymienionych w formularzu cenowym 1-38 według krawiectwa miarowego z należytą starannością i zgodnie ze sztuką krawiecką, przez co należy rozumieć: trwałość, estetykę, odpowiednie dopasowanie składników umundurowania do sylwetki; użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością,
3) dostawę gotowych składników umundurowania wyszczególnionych w pozycjach 39- 53 formularza cenowego,
4) w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni możliwość przyjęcia zlecenia jednostkowego, pobrania miary, przymiarki w trakcie szycia i odbioru gotowego składników umundurowania w punkcie położonym w Gdyni. Określony przez Wykonawcę punkt przymiarek - będzie jednocześnie punktem odbioru przez pracownika Zamawiającego poszczególnych elementów zamówienia.
5) zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia maksymalnie o 40%.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy
w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 7 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Ulica ul. Chrzanowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-338
Wojewodztwo pomorskie
Tel (58) 355 33 33
Fax (58) 620 67 43
Internet www.umgdy.gov.pl
Regon 00014500001111
E mail zam_pub@umgdy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty: 1) wypełnionego formularza cenowego, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW; 2) próbek materiałów, z których będą wykonane następujące składniki umundurowania: a) marynarka mundurowa (gabardyna), b) płaszcz (sukno), c) mundur lekki (elanobawełna).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 7 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ. § 7. Zmiany umowy 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 Kodeksu cywilnego, b) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu, f) zmiany obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 3. Nieprzewidywalne warunki fizyczne oznaczają jakiekolwiek działanie sił natury, które jest nieprzewidywalne lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności. 4. Nieprzewidywalne oznacza racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia oferty.
Kryt cena A
Spec www www.umgdy.gov.pl
Spec war Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, pok.44, tel.+48 355-33-33 po uprzednim uzgodnieniu (dot. wersji papierowej)
Data skl 09/01/2014
Godz skl 10:50
Miejsce Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pokój nr 8 (kancelaria ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)