dostawa artykułów spożywczych różnych dla SPZOZ Sanok.

Publication date 2013-12-17
End date 2013-12-30 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522876 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych dla SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na 3 zadania (części) z godnie z częścią IV SIWZ Opis części Zamówienia
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień CPV- 15.80.00.00-6

2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. za produkt równoważny Zamawiający uważa produkt o cechach nie gorszych niż określone w SIWZ na podstawie produktu wzorcowego.

3.Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje minimalny okres niezmienności cen - 365 dni licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).

Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

Opis

dostawa artykułów spożywczych sypkich w 72 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.dostawa makaronów w 10 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.dostawa artykułów spożywczych w słoikach w 31 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. 800-lecia 26
Nr domu 26
Miejscowosc Sanok
Kod poczt 38-500
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 013 4656290
Fax 013 4656290
Internet zozsanok.pl
Regon 37044434500000
E mail zam.pub@zozsanok.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1.Obowiązek wniesienia wadium. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium odpowiednio dla oferowanego asortymentu w wysokości: Zad.1 - 1274,00 zł Zad.2 - 308,00 zł Zad.3 - 590,00 zł 2. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach : 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1. Termin i sposób wniesienia wadium w pieniądzu. Płatne do dnia 30.12.2013 r. do godz. 10.00, z dopiskiem Wadium nr SPZOZ/PN/64/2013. na konto Zamawiającego Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Sanoku nr 58 8642 0002 2001 0060 1685 0004 Do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty 2. Termin i sposób wniesienia wadium w innej formie. Inne dokumenty wniesienia wadium (poręczenia, gwarancje, itp.) należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w kopercie z dopiskiem Wadium nr SPZOZ/PN/64/2013 , nie później jednak niż do dnia 30.12.2013 r. do godz. 10.00 i złożyć w Sekretariacie SPZOZ Sanok Kopię w/w dokumentu należy załączyć do oferty (jako załącznik) Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Informacje dodatkowe o wadium: a)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. b) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez Wykonawcę, a wniesionego w innej formie - w kasie Zamawiającego. c) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego, jest uznana jako data wpłacenia wadium. d)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium (zgodnie z art. 46 ust.1ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Zwrot wadium następuje: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, wszystkim wykonawcą z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 5 ppkt. 2 (zatrzymanie wadium) b) wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy- jeżeli jego wniesienia żądano c) niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko­nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium.
Zaliczka Nie
Potencjal Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej jednym samochodem -dostawczym niezbędnym do realizacji zamówienia tj. dostarczania art. spożywczych. Warunek zostanie ocenione w systemie zero - jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunku będzie skutkować odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i w konsekwencji odrzuceniem jego oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, w przypadku niezrealizowania całości zamówienia i przy zastosowaniu tych samych cen jednostkowych c) przewidujące dostawy równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny, 2. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 ocena użytkowa
Kryt 2p 30
Spec www www.zozsanok.pl
Spec war Budynek Szpitala SPZOZ w Sanoku ul. Konarskiego 8- piętro II POK. NR 3
Data skl 30/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 - SEKRETRIAT
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)