Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A, dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie B, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi - zadanie C, dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Spraw Wojskowych - zadanie D, - dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie E.

Publication date 2013-12-17
End date 2014-01-07 10:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523122 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301992301, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Sosnowcu - zadanie A -zgodnie z załącznikiem nr 2 A siwz pozycje od 1 do 115.Dostawa kopert wysyłkowych na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego - zadanie B - zgodnie z załacznikiem nr 2B siwz pozycje od 1 do 12.Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi - zadanie C - zgodnie z załącznikiem nr 2 C siwz pozycje od 1 do 49.Dostawa artykułów biurowych na potrzeby referatu Spraw Wojskowych - zadanie D - zgodnie z załącznikiem nr 2 D pozycje od 1 do 80.Dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych dla komórek organizacyjnych urzędu Miejskiego w Sosnowcu E- zgodnie z załącznikiem nr 2E pozycje od 1 do 10.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Ulica al. Zwycięstwa 20
Nr domu 20
Miejscowosc Sosnowiec
Kod poczt 41-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2960600
Fax 32 296 06 05
Internet www.um.sosnowiec.pl
Regon 27625548200000
E mail informatyk@um.sosnowiec.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.um.sosnowiec.pl
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie dostawy obejmującej przedmiot zamówienia, należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego. Spełnianie warunku będzie badane zgodnie z zasadą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym dokumencie.
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć: wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców,wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego. Spełnianie warunku będzie badane zgodnie z zasadą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym dokumencie.
Potencjal W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć: wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego. Spełnianie warunku będzie badane zgodnie z zasadą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym dokumencie.
Zdolne W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym postępowaniem należy przedłożyć: wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę artykułów biurowych, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, wykaz co najmniej trzech dostaw obejmujących dostawę papieru biurowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, złożony pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego. Spełnianie warunku będzie badane zgodnie z zasadą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym dokumencie.Dokumenty (dowody) potwierdzające, że dostawy te w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to tylko z tego okresu) zostały wykonane należycie (np.: poświadczenia lub inne). W przypadku poświadczeń dostaw nadal wykonywanych dowody winny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień na dostawy, jeśli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - możliwe jest przedłożenie oświadczenia wykonawcy złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
Sytuacja W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 § 1 Kodeksu karnego oraz art. 297 § 1 Kodeksu karnego - odpowiedzialność za poświadczenie nieprawdy w dokumentach w celu uzyskania zamówienia publicznego.Spełnianie warunku będzie badane zgodnie z zasadą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym dokumencie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy WARUNKI ZMIANY: a)Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy w związku z realizacją niniejszej umowy, podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury. b)W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3.W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4.Ze względu na szczególne potrzeby Zamawiającego dopuszcza się zmianę ilościową lub zamianę asortymentu będącego przedmiotem umowy w cenie nieprzekraczającej wartości całego zamówienia w ramach danego zadania.
Kryt cena A
Spec www www.bip.um.sosnowiec.pl
Spec war Urząd Miejski w Sosnowcu Wydział Administracyjno-Gospodarczy, pokój 502 D al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec
Data skl 07/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Sosnowcu Wydział Administracyjno-Gospodarczy, pokój 502 D al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)