Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Ulica |
Al. Mickiewicza 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
30-059
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6173595
|
Fax |
(012) 6173595, 6173363
|
Internet |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Regon |
00000157700000
|
E mail |
zzp@uci.agh.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
36
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Próbki
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek - wydruki materiałów zleconych przez Zamawiającego (wykonanych wg specyfikacji zawartej w kalkulacji cenowej - odpowiedni papier, druk offset, Pantone, tłoczenie, złocenie)
Wykonawca musi złożyć próbki do poz.:
1, 19, 25, 26, 27, 28, 29, 32, 33, 35, 36, 38, 39, 41, 42, 43, 44.
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty - dostawy. Kalkulacja cenowa druki studenckie.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólni), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
- epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
- warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonanie dostawy
- trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od oby stron umowy,
- następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,
- następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
b. wysokości wynagrodzenia w przypadku:
- ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia
- zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
c. jakości lub innych parametrów druków studenckich zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
- zmianą przepisów określających wzory dyplomów i odpisów
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
40
|
Kryt 2 |
Jakość wydruku materiałów zleconych przez Zamawiającego
|
Kryt 2p |
60
|
Spec www |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Spec war |
W siedzibie Zamawiającego, pok. 117, paw. C-2
|
Data skl |
30/12/2013
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
W siedzibie Zamawiającego, pok. 117, paw. C-2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|