Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń rehabilitacyjnych oraz sprzętu AGD z podziałem na 5 zadań dla SP ZOZ Rypin

Publication date 2013-12-18
End date 2013-12-31 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 275957 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 331584006, 331584006, 331550001, 397111309, 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń rehabilitacyjnych oraz sprzętu AGD z podziałem na 5 zadań dla SP ZOZ Rypin;
1). zakup i dostawa urządzenia do ćwiczeń samo-wspomaganych i z oporem - sztuk 2
2)zakup i dostawa Wyposażenie UGUL
3).zakup i dostawa pionizatora i podnośnika pacjenta
4).zakup i dostawa lodówek - sztuk 2
5).zakup i dostawa zmywarki - sztuk 1

Opis

zakup dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do ćwiczeń samo-wspomaganych i z oporem - sztuk 2zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia UGUL-azakup, dostawa, montaż i uruchomienie pionizatora i podnośnika pacjentazakup, dostawa i uruchomienie lodówek - sztuk 2zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zmywarki - sztuk 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. 3 Maja 2
Nr domu 2
Miejscowosc Rypin
Kod poczt 87-500
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 28054-53 do 55
Fax 054 2805922
Internet www.spzozrypin.pl
Regon 91085839400000
E mail ewa.przetargi@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednio potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje ww warunku
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje ww warunku
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje ww warunku
Sytuacja Zamawiający wymaga posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum dla zadania ; Nr 1 - 1500,00 zł Nr 2 - 2000,00 zł Nr 3 - 9000,00 zł Nr 4 - 3000,00 zł Nr 5 - 7000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oferowany przedmiot zamówienia w całości musi być dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 107, poz. 679 i przepisami wykonawczymi do tej ustawy .Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w załącznikach parametrów technicznych do SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu lub innych materiałów określających parametry przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, potwierdzający spełnienie ww warunku tj. Deklaracja zgodności CE, zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych (jeśli dotyczy) tj. Deklaracja zgodności CE, Zgłoszenie do Urzędu rejestracji Wyrobów Medycznych (jeśli dotyczy),
Inne dokumenty Załączniki rodzajowe - cenowe, warunki gwarancji i serwisu, projekt umowy, oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej ,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 2. Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te: 1) spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 3) wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4) spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
Kryt cena A
Spec www www.spzozrypin.pl
Spec war SP ZOZ Rypin, 87 - 500, ul. 3 Maja 2, pokój nr 27 .
Data skl 31/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce SP ZOZ Rypin, 87 - 500, ul. 3 Maja 2, sekretariat szpitala - pokój nr 12. Otwarcie o godz. 10.15 w pokoju nr 27
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zakup współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Osi priorytetowej 3, rozwój infrastruktury społecznej działania 3.2 Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej Projekt pn. Nowa jakość Usług - Oddział Rehabilitacji w SP ZOZ w Rypinie. Dofinansowanie wynosi 64% .
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)