Dostawa strojów regionalnych dla zespołów folklorystycznych działających przy Zespole Szkół w Siewierzu

Publication date 2013-12-18
End date 2014-01-15 10:00:00
Instytucja Gmina Siewierz
Miejscowość Siewierz
Województwo śląskie
Branża
  • Ubiory jednoczęściowe,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525136 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 182222003, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę strojów regionalnych, dla zespołów folklorystycznych działających przy Zespole Szkół w Siewierzu, polegającą na dostawie strojów regionalnych wraz z obuwiem, na którą składa się w szczególności:
a) Dostawa stroju śląsko rozbarskiego damskiego - 10 kompletów, z których każdy będzie zawierał co najmniej kobotek (koszulę płócienną z krótkim rękawem, zdobioną haftem fabrycznym), gorset sukienny zdobiony haftowaną wstążką, spódnicę, halkę, zapaskę jedwabną w kwiaty lub z tkaniny drukowanej, wianek druhny zdobiony srebrnymi koralikami i haftowanymi wstążkami, korale;
b) Dostawa obuwia damskiego do stroju śląsko rozbarskiego - 10 par, buty czarne skórzane, wiązane;
c) Dostawa stroju śląsko rozbarskiego męskiego - 10 kompletów, z których każdy będzie zawierał co najmniej koszulę płócienną, spodnie sukienne w kolorze irchy, kamizelkę sukienną granatową, kapelusz filcowy;
d) Dostawa obuwia męskiego do stroju śląsko rozbarskiego - 10 par, buty czarne skórzane z wysokimi cholewkami;
e) Dostawa stroju krakowskiego damskiego - 12 kompletów, z których każdy będzie zawierał co najmniej kwiecistą spódnicę, gorset aksamitny zdobiony, biały fartuch haftowany, czerwone korale, białą koszulę z długim rękawem, chustę z frędzlami;
f) Dostawa obuwia damskiego do stroju krakowskiego - 12 par, buty ze skóry czarne, sznurowane;
g) Dostawa stroju krakowskiego męskiego - 12 kompletów, z których każdy będzie zawierał co najmniej sukmanę granatową lub czerwoną bez rękawów z wysokim kołnierzem ze zdobieniami zapinana na guziki, białą koszulę na stójce, białe płócienne spodnie w czerwone paski, szeroki skórzany pas, czerwona czapka z baranowym otokiem i pawim piórem,
h) Dostawa obuwia męskiego do stroju krakowskiego - 12 par, buty skórzane czarne, wysokie;
i) Dostawa stroju zagłębiowskiego damskiego - 12 kompletów, z których każdy będzie zawierał co najmniej czepiec i chustę, koszulę białą z długim rękawem, czerwone korale, halkę, spódnicę granatową z kolorowymi plisami, fartuch, kaftan zapinany na guziki z długim rękawem, rajstopy czarne lub czerwone;
j) Dostawa obuwia damskiego do stroju zagłębiowskiego - 12 par, buty skórzane, czarne, trzewiki na niskim obcasie;
k) Dostawa stroju zagłębiowskiego męskiego - 12 kompletów, z których każdy będzie zawierał co najmniej białą lnianą koszulę z długim rękawem, spodnie białe lub ciemno granatowe, kamizelkę bez rękawów z czarnego lub granatowego sukna z wykładanym kołnierzem, czarne buty z cholewami, wierzchnie odzienie - gunię z białego płótna z wykładanym kołnierzem, długim rękawem, zapinaną na guziki, kapelusz filcowy z szerokim rondem, rzemienny pas, chustę fioletową;
l) Dostawa obuwia męskiego do stroju zagłębiowskiego - 12 par, buty skórzane, czarne, wysokie.

2. Szczegółowy zakres dostawy został określony w szczegółowym zestawieniu strojów i obuwia stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji.
3. W przypadku konieczności pobrania szczegółowych rozmiarów Wykonawca będzie zobowiązany do ich wykonania samodzielnie.
4. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić w trakcie realizacji po jednym kompletnym egzemplarzu z dostarczanych strojów do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego. Zamawiający dokona akceptacji lub nie w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania strojów do akceptacji.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty strojów kompletnych zgodnych z wytycznymi etnograficznymi (np. będą one posiadały atest Krajowej Komisji Artystycznej i Etnograficznej lub inny).
6. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot dostawy na okres minimum 24 miesięcy, co zostanie potwierdzone na formularzu oferty- załącznik nr 1 do specyfikacji.
8. Warunki płatności: Wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru dostawy bezusterkowy podpisany przez Koordynatora ze strony Zamawiającego.
9. Na realizację zadania Zakup strojów regionalnych dla zespołów folklorystycznych działających przy Zespole Szkół w Siewierzu Gmina uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorem i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej PROW

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Siewierz
Ulica ul. Żwirki i Wigury 16
Nr domu 16
Miejscowosc Siewierz
Kod poczt 42-470
Wojewodztwo śląskie
Tel 0326499471, 6499400
Fax 032 6499402
Internet www.siewierz.pl
Regon 00053076100000
E mail Siewierz@home.pl.
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 1 000 zł. ( Słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie dostawy strojów regionalnych o wartości dostawy co najmniej 15 000 zł. brutto każda lub co najmniej jedną dostawę strojów regionalnych o wartości dostawy co najmniej 30 000 zł. brutto. Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda: a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, wg załącznika nr 4, oraz załączeniem: b) Dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwagi: 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane za dowody, o których mowa w pkt. b uznaje się: ­ poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ­ oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej; 2. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie w/w Rozporządzenia wykonawca, w miejsce poświadczeń lub innych dokumentów, o których mowa w pkt.1 może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 3. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w uwadze nr 1. 4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt.b) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi, były wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie dostawy obejmujące należyte wykonanie co najmniej dwóch dostaw strojów regionalnych o wartości dostawy co najmniej 15 000 zł. brutto każda lub co najmniej jednej dostawy strojów regionalnych o wartości dostawy co najmniej 30 000 zł. brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy: 1. Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2. 4. Oświadczenie, że Wykonawca należy/ nie należy do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. wg zał. Nr 5. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. Oferta podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, w tym celu każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części III 4.2) Udział podmiotów trzecich: 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać m.in.: dane po zwalające na identyfikację stron, zakres udostępnienia (np: w zakresie wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego), cel i czas udostępnienia. 2. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może żądać od wykonawcy dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z zapisami siwz
Kryt cena A
Spec www www.siewierz.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz
Data skl 15/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 9. Na realizację zadania Zakup strojów regionalnych dla zespołów folklorystycznych działających przy Zespole Szkół w Siewierzu Gmina uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorem i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej PROW.Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej, udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)