Dostawa tablic rejestracyjnych

Publication date 2013-12-19
End date 2013-12-31 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 277319 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych, ciągnikowych, tablic do przyczep-naczep, tablic jednorzędowych dwurzędowych, zabytkowych i indywidualnych (włącznie z tablicami zamawianymi jako wtórniki) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1137) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 186 poz. 1322) oraz odbiór i złomowanie wycofanych tablic w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 22 grudnia 2014 r. Wymagany termin realizacji: od daty podpisania umowy do dnia 22 grudnia 2014 r. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy na podstawie składanych zamówień określających ilość i asortyment oraz doraźnie w przypadku wtórników. Dostawy i odbiór tablic będą wykonywane transportem wykonawcy na jego koszt do i z siedziby zamawiającego. Nowe tablice będą odpowiednio opakowane i zabezpieczone na czas transportu. Orientacyjne łączne zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne wynosi ok. 28 000 sztuk rocznie. Zamawiający w zależności od potrzeb zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości tablic.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Ulica ul. Chyliczkowska 14
Nr domu 14
Miejscowosc Piaseczno
Kod poczt 05-500
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 7572741
Fax 022 7371158
Regon 01327098500000
E mail inw@piaseczno.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy tablic.
Czas D
Data zak 22/12/2014
Wadium 5000 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu i dostawie tablic rejestracyjnych w ilości minimum 20.000 sztuk, z podaniem ich wartości i ilości, dat wykonania i odbiorcy(-ów) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
Potencjal Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny, (to jest nie zawieszony i nie cofnięty) certyfikat zgodności tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) wydany przez Instytut Transportu Samochodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
Sytuacja Zamawiający uzna za spełniony warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej. jeśli Wykonawca wykaże, że: - nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - posiada aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie dostarczonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty kserokopia aktualnego (tj. nie zawieszonego i nie cofniętego) certyfikatu zgodności tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. nr 186, poz. 1322 - tekst jednolity z późn. zm.) wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego, kserokopia aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydany przez właściwy organ zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. , poz. 1137 z późn. zm.)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 czas dostawy wtórników
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.piaseczno.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
Data skl 31/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)