SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

Publication date 2013-12-19
End date 2013-12-27 09:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o.
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527198 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976208, 301992301, 301991207
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy artykułów biurowych różnego rodzaju i w różnych ilościach w tym:

Zadanie nr 1- Artykuły biurowe różne:
materiały piśmiennicze,
zszywki biurowe, rozszywacze, nożyczki, noże, spinacze biurowe, pinezki, dziurkacze, klipy
teczki tekturowe, skorowidze, zeszyty, bruliony, bloki z makulatury, bloczki z klejem, znaczniki
koperty białe, bąbelkowe, trójwymiarowe, taśmy do metkownicy, taśmy papierowe offsetowe, taśmy przylepne, rolki termiczne, koszulki z polipropylenu na dokumenty, przekładki kartonowe, segregatory, skoroszyty z polipropylenu, szuflady-półki na dokumenty, korektory, datowniki, tusze do stempli, linijki, zwilżacze do palców, gumki, temperówki, kleje biurowe, okładki i grzbiety do bindowania, preparaty do czyszczenia LCD i komputerów, taśmy korygujące, kalki, podkładki pod mysz, wąsy do skoroszytów, pojemniki-stojaki na dokumenty, przyborniki na biurko

Zadanie 2 - Wyroby papiernicze
papier samokopiujący w formacie A2

CPV NR :
30.19.20.00-1 (wyroby biurowe)
30.19.76.20-8 (papiery do pisania)
30.19.92.30-1 (koperty),
30.19.91.20-7 (papier samokopiujący)

Opis

SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH RÓŻNYCH PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY W ILOŚCI I RODZAJU SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU FORMATU A2 - SAMOKOPIUJĄCEGO PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY, W ILOŚCI I RODZAJU SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o.
Ulica ul. dr A. Jagalskiego 10
Nr domu 10
Miejscowosc Wejherowo
Kod poczt 84-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 5727331
Fax 058 5727331
Internet www.ceynowahosp.com.pl
Regon 19146700800000
E mail m.magulska@ceynowahosp.com.pl; m.krampa@ceynowahosp.com.pl; beata.martyn@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
Wiedza Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
Potencjal Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
Zdolne Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
Sytuacja Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie - załącznik nr 5
Inne dokumenty 1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdziału 6 SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w §7 ust. 7 umowy. 2. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen ze względu na zmiany stawki VAT, lub opłat celnych. Wszelkie zmiany ceny każdorazowo wymagają udokumentowania przez Wykonawcę. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: a/ podlegające na zmianie numeru kodu lub nazwie danego asortymentu bez zmiany ceny brutto określonej w umowie, b/ polegające na zmianie asortymentu na inny, równoważny lub lepszy pod względem parametrów w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji dotychczasowego asortymentu bez zmiany ceny brutto określonej w umowie, c/ polegające na wykreśleniu danego asortymentu z umowy z jednoczesnym obniżeniem wartości brutto umowy, jeśli nie ma możliwości zmiany na jego równoważny lub lepszy pod względem parametrów odpowiednik, a dotychczasowy produkt został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Zmiany ujęte w pkt a i b nie wymagają podpisania aneksu przez Strony umowy a jedynie złożenia pisemnego oświadczenia ze strony Wykonawcy. Zamawiający może nie wyrazić zgody na zmiany określone w pkt a i b. Jeśli Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania ww pisemnego oświadczenia Wykonawcy nie złoży takiego zastrzeżenia Wykonawcy również w formie pisemnej, zmianę uważa się za ważną. 5. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia umowy winny być dokonane pisemnie w formie obustronnie podpisanego aneksu pod rygorem nieważności dokonanych zmian lub uzupełnień, z zastrzeżeniem § 6 ust. 6 pkt a i b umowy.
Kryt cena A
Spec www www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Spec war Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Zamówień Publicznych lokal nr 12
Data skl 27/12/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)