ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Publication date 2013-12-19
End date 2014-01-03 09:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania do pisania tekstów,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528756 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302313000, 302131006, 302161100, 486200000, 302321108, 488210009, 483170003, 487610000, 302310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego sprzętu komputerowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
CZĘŚĆ PIERWSZA
Komputer stacjonarny - 13 szt.
Monitor Model 1 - 20 szt.
Monitor Model 2 - 1 szt.
Notebook - 3 szt.
Skaner Model 1 - 3 szt.
Skaner Model 2 - 1 szt.
System operacyjny - 2 szt.
Drukarka sieciowa z dupleksem - 2 szt.
Drukarka laserowa - 4 szt.

CZĘŚĆ DRUGA
Serwer sieciowy - 1 szt.

CZĘŚĆ TRZECIA
Komputer stacjonarny - 2 szt.
Monitor - 2 szt.
Drukarka laserowa - 2 szt.
Oprogramowanie biurowe - 2 szt.
Oprogramowanie antywirusowe - 2 szt.


CZĘŚĆ CZWARTA
Konsola KVM - 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne stanowiące załączniki do SIWZ:
- Załącznik Nr 1 dla części pierwszej zamówienia,
- Załącznik Nr 2 dla części drugiej zamówienia,
- Załącznik Nr 3 dla części trzeciej zamówienia,
- Załącznik Nr 4 dla części czwartej zamówienia.
3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych w języku polskim dla każdego elementu przedmiotu zamówienia.
b. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ lub w razie braku takiego zapisu na okres co najmniej24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego, o ile gwarancja producenta nie stanowi inaczej.
c. W trakcie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących błędnego działania sprzętu w dni robocze, w godzinach pracy Wykonawcy. Zgłoszenia błędnego działania przedmiotu umowy będą przekazywane telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą faksu lub wiadomości e-mail. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia jest potwierdzenie doręczenia faksu lub wysłania wiadomości e-mail.
d. W przypadku gdy transport gwarancyjny realizowany jest w formie wysyłki kurierskiej lub pocztowej, jego forma musi umożliwiać Zamawiającemu stwierdzenie doręczenia sprzętu do Wykonawcy.
e. Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej urządzeń do punktu serwisowego i z punktu serwisowego ponosi w całości Wykonawca.
f. W przypadku odbioru osobistego uszkodzonego sprzętu, Wykonawca dokona odbioru w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia nieprawidłowości działania, w godzinach pracy Zamawiającego.
g. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia awarii w ciągu 72 roboczogodzin od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu.
h. W przypadku stwierdzenia braku możliwości usunięcia awarii w określonym wyżej terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony.
i. Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
j. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona obowiązków wynikających z pkt. b-i, Zamawiający ma prawo zlecić dowolnej firmie naprawę sprzętu, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jednocześnie zachowując prawo do kary umownej i odszkodowania oraz prawo do uprawnień wynikających z gwarancji.

Opis

CZĘŚĆ PIERWSZA
Komputer stacjonarny - 13 szt.
Monitor Model 1 - 20 szt.
Monitor Model 2 - 1 szt.
Notebook - 3 szt.
Skaner Model 1 - 3 szt.
Skaner Model 2 - 1 szt.
System operacyjny - 2 szt.
Drukarka sieciowa z dupleksem - 2 szt.
Drukarka laserowa - 4 szt.Serwer sieciowy - 1 szt.Komputer stacjonarny - 2 szt.
Monitor - 2 szt.
Drukarka laserowa - 2 szt.
Oprogramowanie biurowe - 2 szt.
Oprogramowanie antywirusowe - 2 szt.Konsola KVM - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Ulica ul. Konarskiego 1-3/428
Nr domu 1-3
Nr miesz 428
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-066
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 5835422
Fax 052 5835452
Internet www.powiat.bydgoski.pl
Regon 09235621900000
E mail info@powiat.bydgoski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku we wskazanym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku we wskazanym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku we wskazanym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku we wskazanym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku we wskazanym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Oferty Załącznik nr 5 do SIWZ; Pełnomocnictwo, jeżeli osoba składająca i podpisująca, w imieniu Wykonawcy, oświadczenia i inne pisma, nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub innego dokumentu dołączonego do oferty. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę, -y udzielającą, -e pełnomocnictwa albo załączone jako kopia poświadczona notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: - Zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do momentu zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację o zaprzestaniu produkcji oferowanego przez siebie sprzętu i zaoferować w to miejsce przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawienia na piśmie propozycji istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego w ofercie. - Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; - Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu działania siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia wskutek działań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności jego postanowień.
Kryt cena A
Spec www www.bip.powiat.bydgoski.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz
Data skl 03/01/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz Kancelaria Ogólna IV piętro biurowiec pokój nr 448
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)