PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE MERYTORYCZNE, GRAFICZNE, REDAKCYJNE, SKŁAD, ŁAMANIE, KOREKTĘ, PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, WYDRUK I DOSTAWĘ INFORMATORA Z OFERTĄ BADAWCZĄ UCZELNI Z WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO SKIEROWANĄ DO PRZEDSIĘBIORSTW W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. INWENCJA II - TRANSFER WIEDZY, TECHNOLOGII I INWENCJI WSPARCIEM DLA KLUCZOWYCH SPECJALIZACJI ŚWIĘTOKRZYSKIEJ GOSPODARKI I KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

Publication date 2013-12-19
End date 2014-01-09 12:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o.
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Foldery,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529320 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 923122106, 392941000, 798225007, 798000002, 798230009, 228520007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, graficzne, redakcyjne, skład, łamanie, korekta, przygotowanie do druku, wydruk i dostawa informatora z ofertą badawczą uczelni z województwa świętokrzyskiego skierowaną do przedsiębiorstw w ramach realizacji projektu: INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw, zwanego dalej Projektem.
Wymagania dotyczące opracowania merytorycznego, graficznego, redakcyjnego, składu, łamania, korekty, przygotowania do druku, wydruku i dostawy informatora z ofertą badawczą uczelni z województwa świętokrzyskiego skierowaną do przedsiębiorstw:
Wymagania merytoryczne:
1) Informacje o Projekcie - liczba stron minimum 10
Minimalne wytyczne do treści: informacja o projekcie, działaniach i rezultatach zaplanowanych w ramach projektu, Liderze i Partnerach projektu- przekazana przez Zamawiającego.
2) Informacje na temat proponowanej w ramach projektu oferty badawczej Politechniki Świętokrzyskiej skierowanej do przedsiębiorstw liczba stron minimum 15
Minimalne wytyczne do treści: opis bazy laboratoriów Politechniki Świętokrzyskiej sfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, udostępnionej w ramach projektu dla przedsiębiorców odbywających staż na uczelni celem nabycia praktycznych umiejętności w obszarze nowych technologii i unowocześnianie działalności, opis badań możliwych do zrealizowania wraz z opisem aparatury badawczej. Opracowanie własne Wykonawcy na podstawie danych przekazanych przez Partnera projektu - Politechniki Świętokrzyskiej.
3) Informacje na temat proponowanej w ramach projektu oferty badawczej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach skierowanej do przedsiębiorstw liczba stron minimum 15
Minimalne wytyczne do treści: opis bazy laboratoriów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach sfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, udostępnionej w ramach projektu dla przedsiębiorców odbywających staż na uczelni celem nabycia praktycznych umiejętności w obszarze nowych technologii
i unowocześnianie działalności, opis badań możliwych do zrealizowania wraz z opisem aparatury badawczej. Opracowanie własne Wykonawcy na podstawie danych przekazanych przez Partnera projektu - Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o.
Ulica al. Solidarności 34
Nr domu 34
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-323
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 3432910
Fax 41 3432912
Internet www.it.kielce.pl
Regon 29245549300000
E mail biuro@it.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu graficznym, redakcyjnym, składzie, łamaniu, korekcie i przygotowaniu do druku oraz druku informatora (broszury, folderu lub innej publikacji), której objętość wynosiła co najmniej 20 stron, w każdym przypadku z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz należy dołączyć co najmniej 1 dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie (dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie tj.: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie, które powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem, iż w okresie do dnia 20.02.2014 r. Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw lub usług i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817); 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1)-2). Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za opracowanie merytoryczne informatora, a która posiada doświadczenie w opracowaniu merytorycznym co najmniej 1 informatora, folderu, broszury lub innej publikacji. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 6 należy złożyć wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ, który będzie zawierał opis kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, osoby lub osób wskazanych w powyższym Załączniku, zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i z którego wynikać będzie spełnienia powyżej wskazanych wymogów w zakresie doświadczenia. Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 polegającą na opracowaniu graficznym, redakcyjnym, składzie, łamaniu, korekcie i przygotowaniu do druku oraz druku informatora (broszury, folderu lub innej publikacji)
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://bip.it.kielce.pl
Spec war Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce
Data skl 09/01/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce, VI piętro - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw w ramach projektu: INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)