Dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego w ramach projektu GRASS- Green And Sustainable freight transport Systems in cities finansowanego z funduszy Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie. AG/DK/62/2013
Publication date | 2013-12-20 |
End date | 2014-01-10 11:00:00 |
Instytucja | Akademia Morska w Szczecinie |
Miejscowość | Szczecin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 278329 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301976442, 301976301, 301992002, 301920001, 301921301, 301937005, 301251208 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego w ramach projektu GRASS- Green And Sustainable freight transport Systems in cities finansowanego z funduszy Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie zgodnie z załącznikami nr 1a-1b do SIWZ. 2.Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, w opakowaniach zawierające logo i nazwę producenta na etykiecie zwyczajowo stosowanej przez producenta w obrocie towarowym, określających parametry dostarczonych materiałów. 3.Poprzez użycie słów fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały, które (dotyczy materiałów eksploatacyjnych) : - nie są regenerowane, tj. wszystkie elementy produktu są fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji; - żaden element produktu nie pochodzi z procesu recyklingu; - nie były poddawane procesowi ponownego napełniania; - nie powodują utraty gwarancji producenta urządzenia; - nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń; - nie ograniczają pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; - posiadają na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony; - posiadają na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne; - nie powodują uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane. 4.Proponowane materiały biurowe i papiernicze powinny być trwałe, niezawodne i estetyczne, o bardzo wysokiej jakości. 5.Wszystkie oferowane artykuły muszą być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach bez śladu ingerencji lub przepakowywania, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 6. Artykuły te muszą posiadać atesty lub inne wymagania dopuszczające do obrotu, wymagane prawem polskim lub UE, które mają do danego wyrobu zastosowanie. 7.Data wyprodukowania dostarczonych materiałów biurowych i eksploatacyjnych nie może być wcześniejsza niż 2013 r. , a okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 9.Każdy toner lub tusz powinien posiadać na opakowaniu nazwę producenta, informację w jęz. polskim oraz informację o miejscu produkcji. 10.Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach nr 1a-1b do SIWZ ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu nie więcej niż 25% ilości asortymentu w zakresie każdego z zadań, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie wykonawcy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Akademia Morska w Szczecinie |
Ulica | ul. Wały Chrobrego 1/2 |
Nr domu | 1/2 |
Miejscowosc | Szczecin |
Kod poczt | 70-500 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 91 4809400 |
Fax | 91 4809575 |
Internet | www.am.szczecin.pl |
Regon | 00014512900000 |
E mail | bzp@am.szczecin.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a)gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; b)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. c)dostępność zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta. Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu, nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru będzie taka sama jak cena jednostkowa danej pozycji a parametry techniczne w zakresie wydajności, pojemności i rodzaju wkładu nowego towaru będą nie niższe niż oferowanego, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu. d)gdy są korzystne dla Zamawiającego. 2.Ponadto zamawiający zaznacza, że gdy w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przyjąć taką cenę netto, aby po doliczeniu obowiązującej stawki VAT w dniu wystawienia faktury cena brutto nie uległa zmianie. 3.Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4.Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. |
Kryt cena | A |
Spec www | http//bzp.am.szczecin.pl/przetargi |
Spec war | Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin |
Data skl | 10/01/2014 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Akademia Morska w Szczecinie, Kancelaria pok. 73a., ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Dostawa w ramach projektu: GRASS- Green And Sustainable freight transport Systems in cities finansowanego z funduszy Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach programu Polsko-Norweska Współpraca Badawcza. |
Czy uniewaznienie | Nie |