| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Centrum Usług Wspólnych
|
| Ulica |
ul. Powsińska 69/71
|
| Nr domu |
69/71
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
02-903
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 6946359
|
| Fax |
22 6946076
|
| Internet |
www.cuw.gov.pl
|
| Regon |
01226172500000
|
| E mail |
eszlasa@cokprm.gov.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
| Rodzaj zam inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
2
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:
1)Dla części I: Formularz asortymentowo - ilościowy (załącznik nr 4 do SIWZ);
2)Dla części II: Formularz asortymentowo - ilościowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
1)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
2)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
3)w przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia o którym mowa w Rozdziale IV Podrozdziale II pkt 1 ppkt 2 SIWZ.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Istotnych postanowień umowy
w następujących przypadkach:
1)wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy;
2)zmiany nazwy, adresu, statusu firmy;
3)urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
4)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
5)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
-konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
-okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
-okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
-inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności:
1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
www.cuw.gov.pl
|
| Spec war |
Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamóień Publicznych, pokój nr 5
|
| Data skl |
30/12/2013
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamóień Publicznych, pokój nr 11
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|