Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centrum Usług Wspólnych
|
Ulica |
ul. Powsińska 69/71
|
Nr domu |
69/71
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02-903
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6946359
|
Fax |
22 6946076
|
Internet |
www.cuw.gov.pl
|
Regon |
01226172500000
|
E mail |
eszlasa@cokprm.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Rodzaj zam inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:
1)Dla części I: Formularz asortymentowo - ilościowy (załącznik nr 4 do SIWZ);
2)Dla części II: Formularz asortymentowo - ilościowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
1)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
2)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
3)w przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia o którym mowa w Rozdziale IV Podrozdziale II pkt 1 ppkt 2 SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Istotnych postanowień umowy
w następujących przypadkach:
1)wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy;
2)zmiany nazwy, adresu, statusu firmy;
3)urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
4)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego,
5)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
-konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
-okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
-okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
-inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności:
1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.cuw.gov.pl
|
Spec war |
Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamóień Publicznych, pokój nr 5
|
Data skl |
30/12/2013
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamóień Publicznych, pokój nr 11
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|