Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN

Publication date 2013-12-20
End date 2013-12-30 12:00:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530622 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 722600005, 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w Mieście Częstochowa wdrożonego przez firmę VULCAN, przez realizację następujących zadań:
Zadanie I - Świadczenia usług związanych: z prawem do używania aplikacji Jednorazowy dodatek uzupełniający Optivum - art30KN od dnia 2014-02-01 do 2015-01-31 w Urzędzie Miasta Częstochowy
Zadanie II - Świadczenia usług związanych z prawem do używania programu komputerowego Sigma Optivum od dnia 2014-01-01 do 2014-12-31 w Urzędzie Miasta Częstochowy
Zadanie III - Świadczenia usług związanych z udostępnieniem Systemu Nabór Optivum - wspomagania elektronicznej rekrutacji do przedszkoli oraz szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2014/2015,
lub dostarczenie rozwiązania równoważnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Ulica ul. Śląska 11/13
Nr domu 11/13
Miejscowosc Częstochowa
Kod poczt 42-217
Wojewodztwo śląskie
Tel 34 3707100
Fax 34 3707170
Internet www.czestochowa.pl
Regon 15139900200000
E mail przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 13
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie: a)co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji dotyczących zamówienia, oraz b)co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do przedszkoli, oraz c)co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 9 miesięcy udostępnienia oraz utrzymania aplikacji wspomagającej proces rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 9.1. do 9.3. specyfikacji. 1.1.Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.1.e) oraz 9.2.a) winny być złożone w oryginale. 1.2.Dokumenty, o których mowa w punktach 9.1.b), 9.1.c), 9.1.d), 9.2.b) oraz 9.3.a) winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.3.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. Konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 9.1. specyfikacji (lub w punkcie 9.4.2. specyfikacji - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 8.2. oraz 8.3. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego. a)Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, b)Specyfikacje oferowanego oprogramowania jako załącznik do druku OFERTA - w zakresie potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - tylko w przypadku dostarczenia rozwiązania równoważnego
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Wtedy strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy
Kryt cena A
Spec www http://bip.czestochowa.pl
Spec war e-mail ppala@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Nadzoru i Administracji ul. Śląska 11/13 42-217 Częstochowa
Data skl 30/12/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego. Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)