Dostawa materiałów biurowych
Publication date | 2013-12-20 |
End date | 2014-01-03 10:00:00 |
Instytucja | Szpital w Szczecinku sp. z o.o. |
Miejscowość | Szczecinek |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 530648 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301900007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony (Zadanie nr I, II i III) w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem cenowym i ofertowym. Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, realizacja zapotrzebowania sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego z dostawą do siedziby Zamawiającego. Ilość poszczególnych artykułów będzie określana każdorazowo na zamówieniu przesyłanym na piśmie, za pomocą faksu podpisanym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego z terminem realizacji zamówienia nie dłuższym niż 5 dni roboczych po dniu złożenia zapotrzebowania. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego jako zamiennik z gwarancją tj. artykuły eksploatacyjne do urządzeń biurowych typu fax, kserokopiarka, drukarka: Wszystkie dostarczone artykuły eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych elementów pochodzących z recyclingu, czy też wcześniej używanych, czy modyfikowanych. Kaseta z tonerem musi posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wysypanie proszku tonera podczas transportu czy magazynowania. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być dostarczane w zewnętrznych oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Zamawiający oczekuje standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów i zapewnienie bezawaryjnego działania urządzeń będących w jego dyspozycji. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty, dla wszystkich oferowanych zamienników, potwierdzenie zgodności parametrów technicznych względem produktów wzorcowych, w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO 19752:2004 (dla tonerów monochromatycznych), ISO 19798:2007 (dla wkładów do drukarek kolorowych) oraz ISO 24711:2007 (dla nabojów do drukarek atramentowych) wystawione przez producenta zamienników. Jednocześnie Wykonawca dołącza oświadczenie producenta, że zaoferowany produkt równoważny jest wytwarzany w procesie produkcji zgodnie z normami ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 lub równoważnymi normami jakościowymi. Wykonawca składający ofertę do przedmiotowego postępowania musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych (produkty oryginalne lub zamienniki) pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. Część urządzeń biurowych, do których kupowane są materiały eksploatacyjne, posiada aktualną gwarancję producenta. Jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z powodu zastosowania materiałów - zamienników Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu nr I, pozycji 72, 78 i 81 Załącznika nr 1: Wszystkie produkty muszą być dostarczane w zewnętrznych oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta, z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. Zamawiający wymaga bezwzględnie wypełnienia wszystkich kolumn Załącznika nr 1. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym- Załącznik nr 2. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 50% wartości całego zadania. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. OpisZadanie nr I - materiały biurowe - poz. 119Zadanie nr II - materiały eksploatacyjne - poz. 29Zadanie nr III - koperty - poz. 8 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szpital w Szczecinku sp. z o.o. |
Ulica | ul. Kościuszki 38 |
Nr domu | 38 |
Miejscowosc | Szczecinek |
Kod poczt | 78-400 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 094 3726720, 3726721 |
Fax | 094 3726729, 3730886 |
Internet | www.szpital.szczecinek.pl |
Regon | 32052419000000 |
E mail | przetargi@szpital.szczecinek.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: spółka z o.o |
Rodzaj zam inny | spółka z o.o |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. |
Wiedza | - Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy wyrobów będących przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż oferowane aktualnie, potwierdzonej, że dostawa została wykonana należycie. - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | - Aktualne świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia zgodnie z wymogami ustawowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia lub oświadczenie o posiadaniu powyższych dokumentów, które na każdym etapie postępowania przedłoży na żądanie Zamawiającego. - Oświadczenie, że na każdym etapie postępowania, na żądanie Zamawiającego złoży/okaże próbki zgodne z zaoferowanym asortymentem w ofercie, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom w/w próbek (z wyjątkiem wysokowartościowych). |
Inne dokumenty | 1. Spis treści; 2. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 1; 3. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 2; 4. Wypełniony formularz oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 8; 5. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom z określeniem rodzaju, zakresu i ilości; |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy. Zakres dopuszczalnych zmian został określony w projekcie Umowy (Załącznik nr 6). 2. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wszystkich warunków ujętych w SIWZ, dotyczących wykonania dostawy stanowiących Przedmiot Zamówienia, na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 6). |
Kryt cena | A |
Spec www | www.szpital.szczecinek.pl |
Spec war | Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek |
Data skl | 03/01/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | sekretariat: Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |