Dostawa sprzętu mechatronicznego dla projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie

Publication date 2013-12-20
End date 2014-01-07 14:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt i aparatura elektryczna,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530674 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 316000002, 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu mechatronicznego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w opisie przedmiotu zamówienia dla potrzeb Zespołu Szkół Zawodowych w Wodzisławiu Śląskim - placówki realizującej projekt systemowy pn. Mam zawód - ma pracę w regionie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
- sprężarka powietrza wraz z wyposażeniem (przyłącze z przewodem pneumatycznym) - 1 szt.,
- czujnik indukcyjny - 22 szt.,
- siłownik pneumatyczny dwustronnego działania - 11 szt.,
- zespół przygotowania powietrza z filtrem 40 mikrometrów - 11 szt.,
- elektrozawór 2x3/2 monostabilny - 7 szt.,
- elektrozawór 5/2 bistabilny - 11 szt.,
- zawór zwrotno - dławiący - 7 szt.
Dostawa będzie realizowana na koszt wykonawcy, bezpośrednio do Zespołu Szkół Zawodowych w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Gałczyńskiego 1, 44-300 Wodzisław Śląski.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w zał. nr 4 do oferty. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji, które stanowi zał. nr 4 do oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Wodzisławski
Ulica ul. Bogumińska 2
Nr domu 2
Miejscowosc Wodzisław Śląski
Kod poczt 44-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 412 09 30
Fax 32 412 09 31
Internet www.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27625523000000
E mail katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 35
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Oświadczenie o warunkach gwarancji - zał. nr 4 do oferty wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, 2) Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 5 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika), 3) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) to musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy: 1) Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu mechatronicznego wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania do z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy; 2) Wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu mechatronicznego w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia na etapie składania ofert; 3) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów o usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) Wykonawca musi zaproponować sprzęt mechatroniczny o lepszych parametrach niż wymienione w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2) Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od Wykonawcy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.powiatwodzislawski.pl
Spec war Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śląski
Data skl 07/01/2014
Godz skl 14:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3. musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Warunki określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien spełniać każdy z tych podmiotów oddzielnie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, nr POKL.09.02.00-24-035/11, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Udział tych środków w wartości zamówienia wynosi 83,79 %. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)