| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
| Ulica |
ul. Sienkiewicza 52
|
| Nr domu |
52
|
| Miejscowosc |
Żywiec
|
| Kod poczt |
34-300
|
| Wojewodztwo |
śląskie
|
| Tel |
033 8613916
|
| Fax |
033 8613916
|
| Internet |
http:// przetargi.ipzp.pl
|
| Regon |
00030442100010
|
| E mail |
zoz_zyw_bb@o2.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
2
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.7 do 10% wartości zamówienia podstawowego w zależności od stanu osobowego pacjentów.
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Część I - 2 500,00 PLN
Część II - 1 200,00 PLN
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, poprzez złożenie decyzji wydanej przez Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającej zakład, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17 poz. 127 ze zm.).
|
| Wiedza |
oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi:
Wykaz co najmniej 1 dostawy o wartości minimum ceny brutto złożonej oferty w danej części zamówienia realizowanych/ zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - dotyczy Części nr 1 oraz nr Części 2
|
| Potencjal |
oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Zdolne |
oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Sytuacja |
oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Oświadczenie o wdrażaniu i stosowaniu, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 ze zm.), zasady dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP) lub systemu HACCP.
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp dotyczy wyłącznie dla osób fizycznych - załącznik nr 6
Oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi świadectwo zdrowia, wymagane przez obowiązujące przepisy,
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Strony przyjmują możliwość zmian cen jednostkowych produktów będących przedmiotem umowy,jednakże nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej umowy oraz nie częściej niż raz na półrocze.
2. Zmiany cen o których mowa w nie mogą być wyższe niż wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający datę podwyżki, zaś potrzeba jego dokonania winna być przez Wykonawcę uzasadniona na piśmie w formie aneksu z akceptem dwustronnym.
3. Zmiany w cenach brutto spowodowane zmianami stawek podatku VAT w ramach niniejszej umowy następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez konieczności pisemnego aneksu do umowy.
4.Gdy będzie możliwe obniżenie cen na wniosek wykonawcy a zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego
5.Zmiany ceny netto i brutto przedmiotu umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta , z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
6. w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron należy o tym powiadomić Zamawiającego
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
http:// przetragi.ipzp.pl
|
| Spec war |
Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 10,00PLN można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Dział Zamówień Publicznych pok.nr3
|
| Data skl |
30/12/2013
|
| Godz skl |
09:00
|
| Miejsce |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
34-300 Żywiec ul. Sienkiewicza 52 ( sekretariat Dyrektora pok. nr 2 )
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|