Dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego

Publication date 2013-12-20
End date 2014-01-10 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tusz,
  • Bloki papierowe,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Maszyny liczące L 74/42 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Wyroby biurowe,
  • Kleje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531672 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 226000006, 228163006, 249100006, 301244008, 301251002, 301412001, 301413002, 301900007, 301910004, 301911407, 301920001, 301921002, 301921112, 301921215, 301921222, 301921253, 301921301, 301921318, 301921325, 301921332, 301921507
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-908
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6837865
Fax 022 6837977
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E mail szp@wat.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: 6 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 10.01.2014r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem Dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca: wykaże się odpowiednim doświadczeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykaże, że wykonał przynajmniej dwie dostawy (dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego) na kwotę minimum: 250 000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, wystawione przez zamawiającego/odbiorcę dostawy. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia, przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca dysponuje opłaconą polisą, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia na kwotę: 250 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego, na potwierdzenie, że zaproponowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty tylko i wyłącznie karty katalogowe producenta zaproponowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiający porównanie danego przedmiotu z parametrami znajdującymi się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazanymi przez Zamawiającego. 2. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego dla pozycji 9,10,13,14,15,16,20,97,98,99,100,101,156,157,158,159,160 Wykonawca dołączy próbki zaproponowanego przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z opisem oraz kompatybilności. Próbka - każda w oddzielnym opakowaniu, na opakowaniu nazwa producenta, numer katalogowy, numer pozycji szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Próbki po jednej sztuce wraz z kartami katalogowymi producenta muszą być zgodne ze złożoną ofertą oraz z podaną w kolumnie 11 nazwą producenta i kodem.
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt. 5 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.wat.edu.pl
Spec war W siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek).
Data skl 10/01/2014
Godz skl 09:00
Miejsce W Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Bud. Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek) do dnia 10.01.2014r. do godz. 9:00 lub przesłać na adres
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy. 2) Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 75% wartości przedmiotu zamówienia. 3) Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 4) Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, przewiduje się zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem pkt. 6 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy. 6) W przypadku opóźnienia realizacji umowy lub jej części przez Wykonawcę pkt. 5 nie ma zastosowania do dostaw wykonanych z opóźnieniem. 7) Przewiduje się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszymi modelami tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego modelu, lub modelu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt ujęty w aneksie, winien odpowiadać parametrom technicznym z wykazanym w załączniku do umowy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)