Zakup i dostawy akcesiriów do zabiegów operacyjnych

Publication date 2013-12-23
End date 2014-01-03 10:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279017 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331990001, 395182008, 331416202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawy akcesiriów do zabiegów operacyjnych
PAKIET NR 1 - Akcesoria do zabiegów chirurgicznych (sterylne)
PAKIET NR 2 - Kieszenie foliowe (sterylne)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Ulica ul. Lwowska 60
Nr domu 60
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-301
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8664000
Fax 017 8664702
Internet www.szpital2.rzeszow.pl
Regon 69069752900000
E mail zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesiena wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Wiedza Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Potencjal Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Zdolne Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Sytuacja Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Wykonawca przedłoży w ofercie dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. O wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz.679) tj. deklarację zgodności, oznakowanie CE, oraz zgłoszenie/powiadomienie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia. 2. Dane techniczne (np. karty danych technicznych) wystawione przez producenta gotowych wyrobów -potwierdzające spełnianie normy EN-13795 1-3 oraz parametrów granicznych. 3. Próbki- potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 Opis przedmiotu zamówienia - parametrach technicznych. Co najmniej po 1 sztuce oferowanych wyrobów będących przedmiotem oferty. Próbki oferowanych wyrobów mają być sterylne (dotyczy wyrobów sterylnych). Próbki należy opisać (oznaczyć) którego Pakietu i pozycji dotyczą. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania kolejnych próbek.
Inne dokumenty 1) Wypełniony Formularz ofertowy. (dla każdego zaoferowanego pakietu osobny). 2) Wypełniony Formularz cenowy. (dla każdego zaoferowanego pakietu osobny). 3) Wypełniony Załącznik Nr 5 Opis przedmiotu zamówienia -parametry techniczne (dla każdego zaoferowanego pakietu). 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy) 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt IX 2. ppkt. 1-2 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, § 2ust. 5, § 3 ust. 3, § 7 ust. 2 projektu umowy, a nadto gdy: nastąpią przekształcenia własnościowe, nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, nastąpią zmiany adresu, przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach - cena nie wyższa niż w ofercie), wprowadza się zamienniki (w razie zakończenia, wstrzymania, wycofania produkcji - cena nie wyższa niż w ofercie), zmianie ulega numer katalogowy lub wielkość opakowań, następuje konieczność poprawienia pomyłek, zmiana stawki podatku VAT Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu, a Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego i ceną dostawy.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 okres stałości cen z wymaganym minimum 12 miesięcy
Kryt 2p 15
Spec www www.szpital2.rzeszow.pl
Spec war Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35- 301 Rzeszów Dział zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Data skl 03/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Dyrektora Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35- 301 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)