Przedłużenie serwisu gwarancyjnego na platformę Blade oraz przedłużenie serwisu na serwer HP

Publication date 2013-12-23
End date 2014-01-10 10:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279341 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie serwisu gwarancyjnego na platformę Blade oraz przedłużenie serwisu na serwer HP

Opis

Przedłużenie serwisu gwarancyjnego na okres 3 lat dla platformy HP BLADEOpieka serwisowa na serwer HP. Termin wykonania zamówienia do 4 tygodni od daty podpisania umowy. Czas trwania umowy 1 rok od rozpoczęcia świadczenia usługi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Ulica ul. Prądnicka 80
Nr domu 80
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-202
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6142551
Fax 012 6142551
Internet www.szpitaljp2.krakow.pl
Regon 00029007300000
E mail przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium w/w postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza W tym zakresie Wykonawcy wykażą, że należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zamówienia dotyczące Pakiet 1 - serwis platformy BLADE na kwotę nie mniejszą niż 5 000 zł brutto każde Pakiet 2 - opieki serwisowej na serwery HP na kwotę nie mniejszą niż 5 000,00 zł brutto każde
Potencjal Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że dysponuje lub najpóźniej w chwili świadczenia usługi będzie dysponował: Pakiet 1 minimum 1 osobą certyfikowaną przez serwis Hewlett-Packard w zakresie serwisu serwerów lub posiadającą certyfikaty zaświadczenia równoważne Pakiet 2 minimum 1 osobą certyfikowaną przez serwis Hewlett-Packard w zakresie serwisu serwerów lub posiadającą certyfikaty zaświadczenia równoważne
Sytuacja Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b.w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c.zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego. f.zmiana służy uniknięciu wad oświadczenia woli
Kryt cena A
Spec www www.szpitaljp2.krakow.pl
Spec war Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II ; ul. Prądnicka 80; 31-202 Kraków Dział Zamówień Publicznych
Data skl 10/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym (Dziennik Podawczy)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)