Dostawa krzeseł i foteli gabinetowych dla Oddziału Rehabilitacji i Zakładu Rehabilitacji

Publication date 2013-12-23
End date 2014-01-03 08:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279677 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391100006, 391120000, 391131008, 391132009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa 17 szt. krzeseł, 11 szt. foteli gabinetowych oraz 10 szt. taboretów dla Oddziału Rehabilitacji i Zakładu Rehabilitacji z rozładunkiem, montażem końcowym w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych zamówienia, w tym wymagania ilościowe i jakościowe, jest określony w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
Wszystkie dostarczone krzesła, fotele i taborety mają:
być wysokiej jakości i fabrycznie nowe tzn. nieużywane, nieregenerowane, niepowystawowe, w stanie kompletnym, bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów umożliwiające ich użytkowanie,
spełniać normy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa m.in. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz.739) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
spełniać wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno - jakościowych dla mebli użytkowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, etc.
posiadać atest higieniczny dla użytego materiału bądź wyrobu, wystawiony przez organ uprawniony - dotyczy wyrobów tapicerowanych eko-skórą.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art.30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów jakościowych tożsamych lub lepszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie złożenia ofert stosownych dokumentów, uwiarygodniających, że zaoferowany asortyment jest równoważny, co nie wyklucza możliwości Zamawiającego do zażądania na etapie badania ofert do udzielenia przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II
Ulica ul. G. Zapolskiej 3
Nr domu 3
Miejscowosc Sosnowiec
Kod poczt 41-218
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2660230, 2660251
Fax 032 2663630,2660251
Internet www.centrum-pediatrii.com.pl
Regon 27624072400000
E mail dag@centrum-pediatrii.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną dostawę o charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia na kwotę brutto równą lub większą niż 4.000,00 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listy referencyjne, opinie użytkowników, protokoły odbioru itp.) o treści określonej w załączniku nr 7 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub większą niż 4.000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, 2. Formularz asortymentowo - cenowy o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o którym mowa w art. 26 ust. 2b o treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a. ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b. ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia, ze względu na opóźnienia w dostawie albo wadliwości dostarczonej części dostawy, b. ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT, c. danych podmiotowych Wykonawcy np. w wyniku przekształcenia, zmiany adresu itp. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art.144 ust.1 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
Kryt cena A
Spec www www.centrum-pediatrii.com.pl
Spec war Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu 41-218 Sosnowiec, ul. Zapolskiej 3 Dział Administracji, pokój 0.35
Data skl 03/01/2014
Godz skl 08:00
Miejsce Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu 41-218 Sosnowiec, ul. Zapolskiej 3 Dział Administracji, pokój 0.35
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)