Wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
Publication date | 2013-12-23 |
End date | 2014-01-07 11:00:00 |
Instytucja | Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II |
Miejscowość | Lublin |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 532554 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 224620006, 392941000, 301921215, 228160003, 302372300, 189000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego na wykonanie i dostawę materiałów pomocniczych dla studentów w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamówienie będzie polegało na dostawie materiałów pomocniczych -długopisy, torba, wkłady papierowe, pendrive- dla studentów wraz z usługą projektu graficznego i znakowania -nadruku lub graweru. 4. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1) Wszystkie oferowane materiały pomocnicze muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 2) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektów graficznych znakowania -nadruk lub grawer- na poszczególnych materiałach pomocniczych, dostosowania projektów do znakowania, wykonania matryc oraz umieszczenia znakowania na materiałach pomocniczych. Projekty będą podlegały ostatecznej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przesłać Zamawiającemu opracowania projektów graficznych znakowania do akceptacji na poszczególnych materiałach pomocniczych w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. 3) Wszystkie materiały pomocnicze muszą zawierać naniesione odpowiednią techniką nadruku logo, kompletne materiały związane z elementami identyfikacji wizualnej -logo, znaki graficzne oraz inne projekty potrzebne do przygotowania matryc- zostaną udostępnione Wykonawcy wyłonionemu w przetargu, po podpisaniu umowy. 4) Wytyczne -opracowania graficzne- do przygotowania materiałów pomocniczych znakowania będą zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny znakowania w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy na każdym z artykułów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 6) Zamawiający jest zobowiązany w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania projektów do ich zaakceptowania lub zgłoszenia uwag. Wykonawca będzie mógł przystąpić do prac związanych ze znakowaniem na materiałach pomocniczych, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznej wersji znakowania. 7) Wykonawca jest zobowiązany w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego uwag przedstawić nowy lub poprawiony projekt znakowania. 8) Dostarczone produkty mają być wolne od wad, pełnowartościowe, nowe i spełniające wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 9) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na wskazany adres, zamówione materiały pomocnicze dla studentów w terminie wyznaczonym w rozdziale IV SIWZ. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny -np. wycofanie z obrotu oferowanych materiałów, pojawienie się na rynku o materiałowo lepszych parametrach niż wskazane w ofercie- i dostawy materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy. 11) Dostarczenie materiałów pomocniczych powinno być realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca jest zobowiązany należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego oraz jego wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II |
Ulica | Al. Racławickie 14 |
Nr domu | 14 |
Miejscowosc | Lublin |
Kod poczt | 20-950 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | (81) 445 41 59 |
Fax | (81) 445 41 63 |
Internet | http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html |
Regon | 00051406400000 |
E mail | dzp@kul.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych |
Rodzaj zam inny | Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ |
Wiedza | Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ |
Potencjal | Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ |
Zdolne | Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ |
Sytuacja | Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Zał. 1 do SIWZ. 2) wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Istotne postanowienia wprowadzone do treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego oraz warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w związku ze: 1) zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia, 3) zmianą dotyczącą terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą każda ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 4) obniżeniem ceny, w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w §1 ust. 14 oraz §2 ust. 6 Umowy, 5) zaistnieniem sytuacji, gdy towar określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem od producenta. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny - tożsamy - typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie |
Kryt cena | A |
Spec www | http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html |
Spec war | Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-228, |
Data skl | 07/01/2014 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-228, |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt pn: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni |
Czy uniewaznienie | Nie |