Publication date |
2013-12-23 |
End date |
2014-01-07 11:00:00 |
Instytucja |
Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu |
Miejscowość |
Nowy Wiśnicz |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Stacje robocze,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
- Usługi dostawy oprogramowania,
- Komputerowe usługi pokrewne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
533104 / 2013 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
302000001, 302140002, 302313000, 302321005, 722680001, 725000000, 487600003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu
|
Ulica |
ul. Podzamcze 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowosc |
Nowy Wiśnicz
|
Kod poczt |
32-720
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
14 612 87 92
|
Fax |
14 612 87 92
|
Internet |
www.przychodnia-wisnicz.pl
|
Regon |
85176310100000
|
E mail |
spgzoz@op.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
30
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
|
Potencjal |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Dokumenty potwierdzające, że dostarczany sprzęt spełnia wymogi Energy Star, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; deklaracje zgodności CE dla oferowanego sprzętu; oświadczenie wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; raport z testów głośności wykonanych przez akredytowaną jednostkę badawczą potwierdzający, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25 dB; oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu poprawności pracy oferowanego systemu operacyjnego z oferowanym sprzętem komputerowym oraz o posiadaniu certyfikatu producenta systemu operacyjnego potwierdzającego jego poprawną współpracę z oferowanym modelem komputera - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; wydruki raportów z oprogramowania testującego dla testów aplikacyjnych wskazanych
w Załączniku nr 1 do siwz.
|
Inne dokumenty |
Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ; pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian
w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach:
a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zmienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia;
b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
d) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.przychodnia-wisnicz.pl
|
Spec war |
Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu,
ul. Podzamcze 4, 32 - 720 Nowy Wiśnicz
|
Data skl |
07/01/2014
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowym Wiśniczu
ul. Podzamcze 4, 32 - 720 Nowy Wiśnicz
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
ZAMÓWIENIE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU INFORMATYZACJA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWYM WIŚNICZU WRAZ Z WDROŻENIEM NOWYCH USŁUG W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013, OŚ PRIORYTETOWA 1. WARUNKI DLA ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA OPARTEGO NA WIEDZY, DZIAŁANIE 1.2 ROZWÓJ SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO, Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|