Dostawa materiałów z branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i teletechnicznych oraz dostawa, montaż i uruchomienie kurtyny powietrznej (nagrzewnicy)

Publication date 2013-12-23
End date 2014-01-15 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533766 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 441110001, 316820000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów z branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i teletechnicznych oraz dostawa, montaż i uruchomienie kurtyny powietrznej (nagrzewnicy) w zakresie niżej wymienionych grup:
Grupa 1. Materiały budowlane.
Grupa 2: Listwy PCV, akcesoria, wykładziny.
Grupa 3: Elementy centrali telefonicznej systemu DGT Millenium.
Grupa 4: Czytniki zbliżeniowe i akcesoria.
Grupa 5: Domofony i akcesoria.
Grupa 6: Materiały elektryczno-telefoniczne.
Grupa 7: Osprzęt instalacyjny.
Grupa 8: Drobne artykuły techniczne.
Grupa 9: Drobne artykuły eksploatacyjne.
Grupa 10: Radiotelefon.
Grupa 11: Styczniki.
Grupa 12: Głośniki.
Grupa 13: Artykuły elektryczne.
Grupa 14: Elementy sufitu podwieszanego.
Grupa 15: Bednarka.
Grupa 16: Kołki mocujące.
Grupa 17: Kurtyna powietrzna.
Grupa 18: Drzwi.

Opis

Materiały budowlaneListwy PCV, akcesoria, wykładzinyElementy centrali telefonicznej systemu DGT MilleniumCzytniki zbliżeniowe i akcesoriaDomofony i akcesoriaMateriały elektryczno-telefoniczneOsprzęt instalacyjnyDrobne artykuły techniczneDrobne artykuły eksploatacyjne:RadiotelefonStycznikiGłośnikiArtykuły elektryczneElementy sufitu podwieszanegoBednarkaKołki mocująceKurtyna powietrznaDrzwi

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Ulica ul. Ujejskiego 75
Nr domu 75
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-168
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3655352, 3655521, 3655296
Fax 052 3655752
Internet www.biziel.pl
Regon 34051714500000
E mail przetargi@biziel.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 18
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjal Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane przez niego materiały są przeznaczone do stosowania w budownictwie i posiadają właściwe dokumenty potwierdzające do obrotu i używania - dotyczy grupy: 1, 14, 18. - Oświadczenie Wykonawca sporządzi we własnym zakresie. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski oraz, że są wytwarzane zgodnie z obowiązującym prawem - dotyczy grupy 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,15,16. - Oświadczenie Wykonawca sporządzi we własnym zakresie. 3. Aktualna deklaracja zgodności i/lub certyfikat zgodności CE - dla grupy 17. 4. Materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia ( np. prospekty lub broszury lub foldery lub inne posiadane dokumenty) - dotyczy grupy 17. 5. Zamawiający po otwarciu ofert na etapie ich oceny będzie miał prawo wezwać Wykonawcę do przedstawienia w formie pisemnej opisów, katalogów, danych technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany produkt jest zgodny z wymogami zamawiającego oraz w celu potwierdzenia nazwy handlowej i/lub producenta podanego w załączniku nr 1 do SIWZ przez Wykonawcę - dotyczy grup: 1 - 16 i 18.
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o podwykonawcach. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, w przypadku zmiany numeru katalogowego, 2) ich nazwy, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy; 3) liczby ich opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania, 4) zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami, 5) zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, produktami/wyrobami zamiennymi, o niepogorszonych parametrach w stosunku do produktów/wyrobów zastępowanych, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, 6) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o 12 miesięcy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie, 7) wymiany produktu/wyrobu, w ramach rękojmi lub gwarancji na inny, niż określony w niniejszej umowie, o parametrach i walorach użytkowych, co najmniej takich samych, jak określone w niniejszej umowie, co może nastąpić w przypadku niedostępności sprzętu takiego samego, jak określony w umowie lub jeżeli niemożliwe jest z innych przyczyn zapewnienie nowego sprzętu wolnego od wad takiego samego, jak przedmiot umowy. 7) wymiany produktu/wyrobu w ramach rękojmi lub gwarancji 8) możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy.
Kryt cena A
Spec www www.biziel.pl
Spec war Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy; ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018. Cena SIWZ-10 zł brutto
Data skl 15/01/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Numer sprawy NZZ/110/D/13. 2.Miejsce i termin otwarcia ofert: Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - lok Nr 018 - niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w dniu: 15.01.2014 r. o godzinie 11:00. 3.Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Cezary Kobziakowski, Dział Techniczny 52/36-55-500, Kajetan Kliszewski, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 52/36-55-295. 4.Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00, , e-mail - przetargi@biziel.pl, NIP: 9532582266; REGON: 340517145. 5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie wymienione w Sekcji III 4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. Z treści oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana łącznie. 6.Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie/dokumenty, o których mowa w Sekcji III 4.2. i III 4.4. składa każdy z wykonawców. Oświadczenia/dokumenty, o których mowa w Sekcji III pkt 4.1. i III.5 wykonawcy składają wspólnie. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w Sekcji III 4.3.1. stosuje się odpowiednio. 8.Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.1.SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 8.2.Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku( osobiście lub faksem) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018, w godzinach 8.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala ( Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30 ). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi wykonawca. 8.3.SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 8.4.Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 8.5.SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.biziel.pl. 9. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 11. Termin realizacji zamówienia w przypadku grupy 17 - Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 25 dni od dnia zawarcia umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)