Montaż kamer i przebudowa budynku w ramach projektu Rozbudowa systemu monitoringu w Grudziądzu - etap Monitoring Starego Miasta
Publication date | 2013-12-23 |
End date | 2014-01-09 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Miasto Grudziądz |
Miejscowość | Grudziądz |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 533868 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 454530007, 452625006, 454100004, 454421008, 453310006, 322350009, 324100000, 324180006, 351200001, 351253002, 453100003, 453123309, 453140001, 453143004, 513100008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Montaż kamer i przebudowa budynku w ramach projektu Rozbudowa systemu monitoringu w Grudziądzu - etap: Monitoring Starego Miasta. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe HORYZONT. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty: 1) Wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, prac związanych z adaptacją dwóch pomieszczeń administracyjno - biurowych i pomieszczenia korytarzowego, w budynku Straży Miejskiej w Grudziądzu przy ul. Piłsudskiego 51, na centrum dozoru monitoringu niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia. 2) Dostawę, montaż i uruchomienie kamer, urządzeń aktywnych systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, łącznie z dostawą oprogramowania i bibliotek SDK zainstalowanych urządzeń oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego i uruchomieniem systemu transmisji danych zgodnie dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3)Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego miasta Grudziądza. 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sporządzenie i bieżąca aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji; 2) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót; 3) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy; 4) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót; 5) wywóz oraz utylizacja gruzu i innych materiałów porozbiórkowych (Materiały i odpady powstałe w wyniku prac rozbiórkowych stają się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je uprzątnąć i zagospodarować we własnym zakresie lub zutylizować na własny koszt zgodnie z przepisami); 6) wykonanie zaleceń wynikających z warunków technicznych dysponentów sieci; 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 8) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji przedmiotu umowy i po jego zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; 9) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub w Dokumentacji Projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia, które powierzy podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miasto Grudziądz |
Ulica | ul. Ratuszowa 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Grudziądz |
Kod poczt | 86-300 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 56 4510233 |
Fax | 56 4510233 |
Internet | www.bip.grudziadz.pl |
Regon | 87111883300000 |
E mail | bzp@um.grudziadz.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 6 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. |
Wiedza | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. |
Potencjal | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. |
Zdolne | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. |
Sytuacja | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Wynagrodzenie może zostać zmienione w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Termin wykonania zamówienia, może zostać zmieniony w przypadku: 1) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, 2) dokonania w trakcie realizacji zmian dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.grudziadz.pl |
Spec war | Urząd Miejski w Grudziądzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114 |
Data skl | 09/01/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Grudziądzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pok. 114 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zadanie inwestycyjne przeznaczone jest do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie: - pisemnej na adres: Urząd Miejski w Grudziądzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, - faksem na numer: +48 56 45 10 233, - drogą elektroniczną : bzp@um.grudziadz.pl. Forma pisemna zastrzeżona jest: 1) dla złożenia oferty wraz z załącznikami, 2) dla oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w tym dla dokumentów uzupełnianych na podstawie art. 26 ust.3 Pzp), 3) dla pełnomocnictwa, 4) dla zmiany lub wycofania oferty |
Czy uniewaznienie | Tak |