Budowa stacji uzdatniania i ujęcia wody oraz oczyszczalni ścieków w miejscowości Jeleniec.
Publication date | 2013-12-23 |
End date | 2014-02-03 12:00:00 |
Instytucja | Wójt Gminy Stanin |
Miejscowość | Stanin |
Województwo | lubelskie |
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 534852 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 452521267, 452521274, 452313008, 452100002, 453100003, 453320003, 451112000, 311220007, 429123005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa stacji uzdatniania i ujęcia wody oraz oczyszczalni ścieków w miejscowości Jeleniec, współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Zakres zamówienia obejmuje: - budowę stacji uzdatniania wody o wydajności 96 m3/h, w tym: - budowę budynku technologicznego stacji uzdatniania wody; - budowę zbiornika wyrównawczego wody czystej V = 2 x 200 m3; - zbiornik na wody popłuczne V = 32 m3; - zbiornik na ścieki sanitarne V = 4,5 m3; - zbiornik na ścieki z chlorowni V = 4,5 m3; -zbiornik ziemny o wymiarach w niecce dna 20 x 40 m; - 2 studnie głębinowe o wydajności 100 m3/h; - wewnętrzne ciągi komunikacyjne; - uzbrojenie terenu stacji uzdatniania wody; - ogrodzenie terenu stacji uzdatniania wody; - budowę oczyszczalnio ścieków o wydajności do 3,42 m3/db przy ZS w Jeleńcu. 2. Realizacja robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia: ma być zgodna z wymogami zewnętrznymi wynikającymi z uzyskanych zgód i pozwoleń na realizację budowy objętej przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza ma być zgodna z wydanymi decyzjami administracyjnymi, wymaganiami ZUDP oraz innymi określonymi na podstawie przepisów prawa; obejmuje w szczególności wykonanie stacji uzdatniania i ujęcia wody oraz oczyszczalni ścieków w miejscowości Jeleniec, określonej w Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia, nie przewidzianymi w w/w. Dokumentacji projektowej, a koniecznymi do jej wykonania (roboty tymczasowe, towarzyszące, inne nieprzewidziane), w tym ma uwzględniać wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty związane z obsługą geodezyjną, utylizacją odpadów, zabezpieczeniem terenu budowy itp.; obejmuje dostawę całości materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, które nie będą pochodziły z produkcji wcześniejszej niż 6 miesięcy licząc od terminu rozpoczęcia prac. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacjach Technicznych. 3. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące, przez co należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych spełniających wymagania założone w Dokumentacji Projektowej; W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w Dokumentacji projektowej, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że urządzenia te lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca poda dodatkowo w ofercie /np. w formie załącznika do formularza ofertowego/ typ tych urządzeń, producenta oraz określi parametry techniczno-użytkowe, jak również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy, o czym mowa w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: do porównania zgodności przekazanych przez Zamawiającego opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie; wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną Dokumentację projektową (z uwzględnieniem ust. 4). Jeśli w czasie realizacji okaże się, że opracowana Dokumentacja projektowa wymaga uszczegółowień, Wykonawca przygotuje na własny koszt niezbędne rysunki robocze, warsztatowe i przedłoży do akceptacji zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie będzie miało to wpływu na ustaloną cenę umowy; jeśli okaże się, że do wykonania zakresu robót niezbędne są wymagane prawem zezwolenia, pozwolenia, uzgodnienia, opinie, dopuszczenia lub odbiory, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je lub przeprowadzić na swój koszt, bez dodatkowej zapłaty i z odpowiednim wyprzedzeniem. Dokumenty te i protokoły odbiorów należy bez wezwania i w uzgodnionej liczbie dostarczyć Zamawiającemu; do zapewnienia, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z warunkami zawartymi w specyfikacji technicznej i jakościowej dla przedmiotu zamówienia; ma opracować i przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy Harmonogram Rzeczowy Realizacji Robót, określający termin oraz kolejność wykonywania robót budowlanych. Dokument ten będzie stanowił załącznik do umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o czym mowa w Załączniku nr 7 do SIWZ. wykonać niezbędne oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, projektami (jeśli są wymagane -Wykonawca robót zleca we własnym zakresie); do zabezpieczenia we własnym zakresie obsługi geodezyjnej; opracować plan BIOZ - wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej i przedłożyć go Zamawiającemu przed podpisaniem umowy; 5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, własnym staraniem i na własny koszt dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z terenem przyległym, w tym z uwzględnieniem urządzeń podziemnych na podstawie dostępnych dokumentacji, warunków terenowych i gruntowo-wodnych, istniejących zabudowań i zieleni oraz inną infrastrukturą terenu budowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wójt Gminy Stanin |
Ulica | 62/5 |
Nr domu | 62 |
Nr miesz | 5 |
Miejscowosc | Stanin |
Kod poczt | 21-422 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 025 7961551 |
Fax | 025 7981118 |
Internet | http://www.stanin.pl |
Regon | 00054345600000 |
E mail | ugstanin@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/09/2014 |
Wadium | Wadium dla przedmiotu zamówienia wynosi 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. |
Wiedza | W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 roboty budowlanej, o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN brutto, odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające zakresem w stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie stacji uzdatniania wody lub budowie stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie. |
Zdolne | W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę: a) że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba; W/w osoby powinny posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w pełnieniu funkcji kierownika robót danej branży lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Unii Europejskiej. Powyższy warunek należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy. |
Sytuacja | W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełniać jednocześnie wszystkie wymienione poniżej warunki: 1. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN. 2. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 1 500 000,00 PLN w postaci opłaconej polisy. |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 15 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Wszelkie postanowienia znajdują się we Wzorze umowy stanowiącym integralną część jako Załącznik Nr 7 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
Kryt cena | A |
Spec www | http://ugstanin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71 |
Spec war | Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin |
Data skl | 03/02/2014 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Stanin, Stanin 62, 21-422 Stanin, pok. nr 5 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 60 |
Inf dodat | Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej |
Czy uniewaznienie | Nie |