DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIANOCICACH
Publication date | 2013-12-24 |
End date | 2014-01-09 09:45:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej w Mianocicach |
Miejscowość | Książ Wielki |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 280385 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151000009, 153000001, 155000003, 158000006, 156000004, 154000002, 31425003, 158100009, 152000000, 158400008, 158300005, 150000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Mianocicach w asortymencie i ilościach opisanych w zestawieniach rodzajowo-ilościowo-wartościowych z podziałem na 6 części (część od A do F) stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Asortyment artykułów żywnościowych obejmuje dostawę produktów zbożowych, przypraw, przetworów, owoców i warzyw, napojów, wędlin, drobiu, produktów mięsnych, mleczarskich, tłuszczy, pieczywa itp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie poszczególne części zamówienia zostały oznaczone jako: 1. część A-PIECZYWO- wykaz-do załącznika nr 1 do SIWZ 2. część B-ARTYKUŁY MLECZARSKIE (NABIAŁ) wykaz-do załącznika nr 1 do SIWZ 3. część C-MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE, WĘDLINY, DRÓB-wykaz-do załącznika nr 1 do SIWZ 4. część D -ARTYKUŁY SPOŻYWCZE-wykaz-do załącznika nr 1 do SIWZ 5. część E-OWOCE, WARZYWA, JAJA-wykaz-do załącznika nr 1 do SIWZ 6. część F-MROŻONKI, RYBY-wykaz-do załącznika nr 1 do SIWZ. W ofercie można podać cenę produktu zamiennego (równoważnego) innego niż w wyżej wymienionych załącznikach tj. posiadającego równoważne cechy jakościowe, przy czym podając cenę równoważnika należy podać w ofercie jego nazwę lub znak firmowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części, ale dana część jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części, na które składa ofertę. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie wg. zgłaszanego telefonicznie zapotrzebowania. Zapotrzebowanie na dostawy będzie zgłaszane telefonicznie na ustalony nr telefonu do Wykonawcy z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem zawierające wykaz produktów, ilość oraz termin dostawy, a asortyment musi zostać dostarczony na dany termin w godzinach: dla części A-PIECZYWO od 7.00 do 11.00 -dostawy codzienne od poniedziałku do soboty, dla części B-ARTYKUŁY MLECZARSKIE (NABIAŁ) od 7.00 do 11.00-dostawy 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek), dla części E-OWOCE, WARZYWA, JAJA od 7:00 do 11:00-dostawy 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek), dla pozostałych części (asortymentów) od 7.00 do 11.00 - dostawy 1 raz w tygodniu (środa lub czwartek). Wykonawca zobowiązuje się dostarczać asortyment w ściśle określonych godzinach bez możliwości przesunięcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia towaru w przypadku, gdy zostanie on dostarczony poza wyznaczonymi godzinami dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment własnym transportem na własny koszt i ryzyko. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z: -ustawą z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. z 2001r., Nr. 63, poz. 634 z późn. zm.) -ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r., Nr. 171, poz. 1225 z późn. zm.) -ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm.) -oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu żywności tj. transport pojazdami dostosowanymi i dopuszczonymi do przewozu żywności oraz w opakowaniach wymaganych dla rodzaju dostarczanych artykułów, a także w opakowaniach określonych przez Zamawiającego. Dla wyrobów mleczarskich i art. mięsnych Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane przepisami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do okazania przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań w/w ustaw stosownie do zakresu realizowanego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że dostarczy artykuły żywnościowe posiadające co najmniej połowę okresu przydatności do spożycia. Warzywa i owoce będą dostarczane jako jednorodne w I gatunku tej samej marki (producenta). Dostawy świeżych owoców sezonowych tj. truskawki, wiśnie itp. będą realizowane w sezonie. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przy przyjmowaniu towaru wad jakościowych lub ilościowych artykułów żywnościowych Zamawiający na odwrocie dowodu dostawy odnotuje ilość i gatunek oraz przyczynę nie przyjęcia wadliwego towaru. Zakwestionowany towar Wykonawca zabierze z powrotem na własny koszt i wymieni najpóźniej w następnym dniu roboczym. Koszt opakowań wliczony jest w cenę towaru. Wykonawca przy każdej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego użycza nieodpłatnie pojemników zbiorczych na okres do następnej dostawy. Wykonawca obowiązany jest do każdorazowego wystawienia faktury lub dowodu dostawy, podając ilość, rodzaj i gatunek dostarczanego towaru oraz wartość. Zamawiający może zmienić ilość artykułów żywnościowych w danej części zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całego asortymentu dostaw artykułów żywnościowych do wysokości 20% każdego z rodzaju artykułu, bez możliwości dochodzenia żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia zamówienia, gdyż realne zapotrzebowanie zależeć będzie od liczby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej zróżnicowanej z uwagi na sytuacje, których nie można przewidzieć. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia OpisWykaz produktów stanowi załącznik do SIWZ: część AWykaz produktów stanowi załącznik do SIWZ: część BWykaz produktów stanowi załącznik do SIWZ: część CWykaz produktów stanowi załącznik do SIWZ: część DWykaz produktów stanowi załącznik do SIWZ: część EWykaz produktów stanowi załącznik do SIWZ: część F |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej w Mianocicach |
Ulica | Mianocice 51 |
Nr domu | 51 |
Miejscowosc | Książ Wielki |
Kod poczt | 32-210 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 41 3838022, 3838210 |
Fax | 41 3838022, 3838210 |
Internet | www.miechow.pl - BIP |
Regon | 35632104000000 |
E mail | dps_mianocice@interia.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Dom Pomocy Społecznej |
Rodzaj zam inny | Dom Pomocy Społecznej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP |
Wiedza | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP |
Potencjal | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP |
Zdolne | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | a) formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) złożony osobno dla każdej z części zamówienia wraz z dołączonym i wypełnionym odpowiednim dla danej części wykazem - załączniki od części A do części F do SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty tyle formularzy (zał. nr 1 + odpowiednie załączniki od części A do części F) na ile części składa ofertę. e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. w zakresie terminów realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2. w zakresie zmian ilości asortymentu dostaw artykułów żywnościowych do wysokości 20% każdego z rodzaju artykułu, bez dochodzenia żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia zamówienia. Zmiana ta skutkować będzie korektą całkowitej wartości umowy; 3. w zakresie zamiany marki produktów żywnościowych w trakcie realizacji zamówienia na inne równoważne (tzw. odpowiedniki) spełniające parametry (ilość, skład itp.) produktów zaproponowanych w ofercie. Każdorazowa taka zamiana wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. osoby bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Powodem takiej zmiany mogą być zmiany organizacyjne u Wykonawcy, zdarzenia losowe lub nienależyte wykonywanie obowiązków w ramach świadczonej dostaw; |
Kryt cena | A |
Spec www | www.miechow.pl - BIP |
Spec war | Dom Pomocy Społecznej w Mianocicach - Mianocice 51, 32-210 Książ Wielki - pok. administracji |
Data skl | 09/01/2014 |
Godz skl | 09:45 |
Miejsce | Dom Pomocy Społecznej w Mianocicach - Mianocice 51, 32-210 Książ Wielki - pok. administracji |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |