Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 50 szt. urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu do zarządzania drukiem dla Urzędu Miasta Olsztyna

Publication date 2013-12-24
End date 2014-01-09 10:30:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280677 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301212005, 503131003, 503132004, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 50 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu do zarządzania drukiem dla Urzędu Miasta Olsztyna - wg następujących typów urządzeń:
a) urządzenia wielofunkcyjne typu A3 - szt. 9 o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ,
b) urządzenia wielofunkcyjne typu A4 - szt. 41 o parametrach nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie parametrów i funkcji technicznych oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych zawarty jest w SIWZ
/Kod CPV: 50313100-3; 50313200-4; 30121200-5; 30125100-2/.
3. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztyn
Ulica pl. Jana Pawła II 1
Nr domu 1
Miejscowosc Olsztyn
Kod poczt 10-101
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 5273111 wew. , 325
Fax 89 5349375
Internet www.bip.olsztyn.eu
Regon 51074236200000
E mail przetargi@olsztyn.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 21 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia wielofunkcyjne spełniają określone wymagania, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów : a) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE URZĄDZEŃ oferowanych przez Wykonawcę sporządzone wg wzoru stanowiącego odpowiednio załączniki nr 1A i 1B do SIWZ, z których musi wynikać, że zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia wielofunkcyjne spełniają wymagania Zamawiającego. b) Wykonawca może do oferty dołączyć katalogi, opisy lub fotografie wraz z istotnymi parametrami technicznymi oferowanych urządzeń składających się na ofertę Wykonawcy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.olsztyn.eu
Spec war SIWZ zamieszczona jest na stronie: www.bip.olsztyn.eu lub na wniosek Wykonawcy może zostać wydany bezpłatnie 1 egz. w wersji papierowej
Data skl 09/01/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn, pok. 402
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na okres 36 miesięcy, licząc od daty jej podpisania. 3. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego Wykonawcy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu . 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego powinno nastąpić w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp . 8. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 09.01.2014 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 9. Znak sprawy: ZP.271.1.114.2013G
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następującym zakresie: a) pojawienie się nowych korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych możliwych do wdrożenia w stosunku do przewidzianych zawartą umową - uprawniających strony do zmian umowy w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres trwania umowy i nie ulega podwyższeniu, b) terminu, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniających strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, c) terminu realizacji przedmiotu umowy, w tym również zmiany harmonogramu prac w przypadku braku możliwości realizacji przedmiotu umowy z powodów niezależnych od stron umowy, d) dopuszcza się możliwość dostawy urządzeń lub oprogramowania o cechach lub parametrach nie gorszych niż zaproponowane w ofercie, w przypadku braku ich dostępności na rynku, przy czym ceny zawarte w ofercie nie mogą ulec zmianie. e) dopuszcza się zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez ograniczenie zakresu rzeczowego zamówienia przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego na podstawie cen wynikających z oferty Wykonawcy.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)