Dostawy materiałów biurowych dla Biura PFRON

Publication date 2013-12-24
End date 2014-01-08 13:00:00
Instytucja Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280887 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301976301, 301970006, 301997117
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawy materiałów biurowych, takich jak: art. papiernicze, papier, koszulki, segregatory, teczki, koperty, art. piśmiennicze, drobny sprzęt biurowy, kleje, korektory, linijki, nożyczki, itp.
2. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie do siedziby Zamawiającego zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
Ulica al. Jana Pawła II 13
Nr domu 13
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-828
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5055494
Fax 022 5055275
Internet www.pfron.org.pl
E mail wat@pfron.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Fundusz Celowy
Rodzaj zam inny Fundusz Celowy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Wykonawca, który zostanie zaproszony do składania ofert, będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9.000 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej 2 dostawy materiałów biurowych o wartości co najmniej 200.000 zł brutto w każdej z dostaw. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni że zrealizował, bądź realizuje w sposób należyty co najmniej 2 umowy na dostawy materiałów biurowych, a każda z tych umów opiewa na kwotę co najmniej 200.000 zł brutto. W przypadku usług, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do dnia składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wartość każdej z wykonanych częściowo usług wynosiła co najmniej 200.000,00 zł. (dwieście tysięcy złotych 00/100). W celu wykazania spełnienia ww. warunku Wykonawca przedstawi Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego. Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego powyżej. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia W przypadku gdy Zamawiający (PFRON) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dostawy materiałów biurowych o wartości co najmniej 200.000 zł brutto w każdej z dostaw. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PO
Liczba wyk 5
Wybor wyk 1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu do złożenia ofert. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, w celu dokonania rankingu Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert Zamawiający zastosuje następujące kryterium: Za każdą ujętą w wykazie należycie wykonaną wykonywaną dostawę materiałów biurowych o wartości co najmniej 200.000 zł ponad wymagane minimum (minimum to 2 dostawy materiałów biurowych, każda o wartości co najmniej 200.000 zł) Wykonawca otrzyma 1 pkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert nie więcej niż 5 Wykonawców z największą liczbą punktów. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów przez Wykonawców, o kolejności będzie decydować łączna wartość wszystkich wykazanych przez Wykonawcę wykonanych lub wykonywanych dostaw o wartości każdej dostawy co najmniej 200.000 zł Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jedynie wykazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu. Zasoby innych podmiotów (tzw. podmiotu trzeciego) nie będą brane pod uwagę, przy tworzeniu ww. rankingu.
Kryt cena A
Spec war Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13, pokój nr 802
Data skl 08/01/2014
Godz skl 13:00
Miejsce Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13 Kancelaria - pok. nr 2, parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Spec www www.pfron.bip.org.pl
Inf dodat 1. Wykonawca składa tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami Zamawiający udostępnił na stronie internetowej: www.pfron.bip.org.pl. - załącznik do ogłoszenia znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego 3. Do wniosku należy dołączyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą (stanowiące załącznik nr 1 do wniosku) oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy (stanowiące załącznik nr 2 do wniosku); Informację o grupie kapitałowej (stanowiące załącznik nr 3 do wniosku); Wykaz zamówień (zgodnie z załącznikiem nr 4 do wniosku), a także wszystkie wymagane dokumenty wskazane w treści ogłoszenia o zamówieniu, które ukazało się w Biuletynie zamówień Publicznych. 3. Wniosek oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do wniosku, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 4.Wniosek musi być sporządzony w języku polskim i w formie pisemnej, czytelnym pismem. 5.W postępowaniu obowiązuje forma porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą faksu (nr 22 50 55 275). Fakt otrzymania wszelkich informacji ww. drogą zostanie, na żądanie drugiej strony, niezwłocznie potwierdzony faksem zwrotnym. Zawsze, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy, dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 6. Informacji na temat niniejszego postępowania udziela od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 14:00 Seweryn Morgiewicz, nr tel. 22 50 55 397; faks: 22 50 55 275. 7. Wszelkie poprawki w treści wniosku muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek. 8. Wniosek powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku musi być dołączone do wniosku (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów załączonych do wniosku. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wniosek podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony przez nich pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego postępowania. 11. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 12. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 13. Dokumenty i oświadczenia, wskazane w treści ogłoszenia o zamówieniu, które ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii. Kopia musi być opatrzona klauzulą - za zgodność z oryginałem i poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania wniosku obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem składanych kopii dokumentów. 14.Przed upływem terminu składania wniosków, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonego wniosku lub go wycofać. Zmiany lub decyzja o wycofaniu winny być doręczone Zamawiającemu, pod rygorem nieważności na piśmie, opakowane tak jak wniosek i oznaczone wyrazem: -ZMIANA - (-WYCOFANIE-), przed upływem terminu składania wniosków wraz z oświadczeniem o wprowadzeniu zmian bądź wycofaniu wniosku. Wykonawca nie może wycofać wniosku ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści po upływie terminu składania wniosków. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 16. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania powyższych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 17. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. 18. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki odwoławcze zgodnie z działem VI - środki ochrony prawnej ustawy. Wobec ogłoszenia środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: - opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; - wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; - odrzucenia oferty odwołującego. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Terminy wniesienia odwołania: - Odwołanie wnosi się w terminie: - 5 dni od dnia, przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane za pomocą faksu lub poczty elektronicznej lub - 10 dni od dnia, przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane w inny sposób; - Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub przy zachowaniu należytej staranności mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia; Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie. Jeżeli Zamawiający uzna zasadność przekazanej informacji, powtórzy czynność lub dokona czynności zaniechanej oraz poinformuje o tym fakcie wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy najpóźniej w dniu podpisania Umowy. 20. Wartość zabezpieczenia wyniesie 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 21. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty I. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda w szczególności dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. II. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (spółki cywilne/konsorcja). 1. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Wykonawców musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację, o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Zamawiający zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia czy zachodzą przesłanki wykluczenia Wykonawcy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 4. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw musi złożyć w imieniu wszystkich co najmniej jeden Wykonawca, który spełnia wymagane warunki lub wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają wymagane warunki łącznie. 4. Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 5. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 6. Pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania ww. wniosku
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Uwaga: Dotyczy Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty. Wykonawca dołączy do oferty (w odniesieniu do wybranych produktów wskazanych przez Zamawiającego) dokumenty opisujące wszystkie parametry techniczne określone przez Zamawiającego i potwierdzające, że oferowany produkt odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na przykład: specyfikacja techniczna lub karta katalogowa oferowanego produktu.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)