Dostawa bielizny jednorazowej, ubrań operacyjnych jednorazowych, środków do dezynfekcji, drobnego sprzętu medycznego

Publication date 2013-12-27
End date 2014-01-08 09:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 281389 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 331411001, 195200007, 331900000, 331000000, 331232100, 249600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa bielizny jednorazowej, ubrań operacyjnych jednorazowych, środków do dezynfekcji, drobnego sprzętu medycznego - 11 pakietów
pakiet 1 - bielizna jednorazowego użytku - 39 pozycji asortymentowych
pakiet 2 - system do odsysania wydzielin - 5 pozycji asortymentowych
pakiet 3 - elektrody neutralne - 2 pozycje asortymentowe
pakiet 4 - kabel do elektrod
pakiet 5 - ubrania operacyjne jednorazowe
pakiet 6 - środki do dezynfekcji
pakiet 7 - drobny sprzęt medyczny - żele i pasty - 9 pozycji asortymentowych
pakiet 8 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 9 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 10 - drobny sprzęt medyczny
pakiet 11 - drobny sprzęt medyczny

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. Przybyszewskiego 49
Nr domu 49
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-355
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8691759
Fax 061 8691847
Internet www.spsk2.pl
Regon 00028883400000
E mail dzp@spsk2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 14/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Dla oferowanego produktu biobójczego (w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002r. Dz. U. Nr 175, poz. 1433 ze zm.), Zamawiający wymaga złożenia dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z art.4 ustawy - dotyczy pakietu 6. 2. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badania skuteczności - dotyczy pakietu 6. 3. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE - dotyczy pakietów: 1-8,11. 4. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia kart charakterystyki produktu (Rozporządzenie (WE) nr 1907/2006-REACH) - dotyczy pakietów nr: 6. 5. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych produktów. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III siwz - dotyczy wszystkich pakietów. 6. Dla oferowanego wyrobu medycznego Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badania skuteczności zgodnie z normami PN-EN dla obszaru medycznego faza 2 (dopuszcza się alternatywne badania wykonane w laboratoriach UE tj.: PZH, DGHM, RK) - dotyczy pakietu 6. do powierzchni: - PN-EN 13727 - działanie bakteriobójcze, - PN-EN 13624 - działanie grzybobójcze, - PN-EN 14348 - działanie prątkobójcze, - PN-EN 14476 - działanie wirusobójcze, - EN 13704 - działanie sporobójcze; 7. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia oświadczenie, że parametry krytyczne są zgodne z norma EN 13795:3 i Ustawą o Wyrobach Medycznych - dotyczy pakietu 1. 8. Dla oferowanego przedmiotu zmówienia Zamawiający wymaga złożenia informacji o tym, w jakim laboratorium notyfikowanym dokonano badania parametrów zamieszczonych w kartach technicznych - dotyczy pakietu 1. 9. Dla oferowanego do dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnej ilości handlowej. W przypadku wyrobów sterylnych powinny być one gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy - dotyczy pakietów 1, 11.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT 2. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; b. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy, e. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu. f. obniżenia ceny netto 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, b. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, c. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, d. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). e. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego f. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa g. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
Kryt cena A
Spec www http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=369_2013
Spec war w siedzibie Zamawiającego, wejście O, pok. nr 5a
Data skl 08/01/2014
Godz skl 09:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej szpitala (wejście C)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)