Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia kuchni dla przedszkola przy ul Augustyna Suskiego w Szaflarach

Publication date 2013-12-27
End date 2014-01-20 09:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Szaflary
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536524 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń wyposażenia kuchni z zapleczem w budowanym przedszkolu przy ul. Augustyna Suskiego w Szaflarach.
Zestawienie urządzeń, które należy dostarczyć i zamontować na obiekcie zawiera załączony wykaz (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Rozmieszczenie urządzeń w kuchni i w pomieszczeniach zaplecza przedstawiono na załączonym rzucie piwnicy. Urządzenia należy podłączyć /zależnie od rodzaju urządzenia/ do instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej. Na załączonych rysunkach: instalacja elektryczna piwnicy oraz instalacja wod-kan piwnicy pokazano sposób włączenia zakupionych urządzeń do instalacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy
Ulica ul. Zakopiańska 18
Nr domu 18
Miejscowosc Szaflary
Kod poczt 34-424
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 2754703
Fax 018 2754977
Internet www.szaflary.org
Regon 49001550700000
E mail ug.szaflary@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1.
Wiedza Wykonawca musi przedstawić Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;( minimum 1 taka dostawa wraz z montażem). W wykazie mają się znaleźć dostawy i montaż wyposażenia kuchni w obiektach użyteczności publicznej, tj. przedszkola, szkoły, restauracje hotele itp. (na własnym formularzu)
Potencjal Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3
Zdolne Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Sytuacja Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty - Wypełniony formularz oferty według Załącznika nr 1 do SIWZ. - Uproszczony kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia obejmujący wykaz oferowanych urządzeń - w kolejności wg. zestawienia w Załączniku nr 5 do SIWZ - zawierający pełną nazwę każdego z oferowanych urządzeń oraz cenę jego dostawy wraz z montażem. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez osoby inne niż wskazane do reprezentacji Wykonawcy we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej. - Informacja Wykonawcy odnośnie grupy kapitałowej- według Załącznika nr 7 do SIWZ. - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - według Załącznika nr 3 do SIWZ. - Wykaz urządzeń - według Załącznika nr 5 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa może ulec zmianie w zakresie i przypadkach określonych we wzorze umowy ( zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ)
Kryt cena A
Spec www www.szaflary.org
Spec war Urząd Gminy w Szaflarach 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, pokój nr 8
Data skl 20/01/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Gminy w Szaflarach 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, sekretariat pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)