Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy
|
Ulica |
ul. Zakopiańska 18
|
Nr domu |
18
|
Miejscowosc |
Szaflary
|
Kod poczt |
34-424
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
018 2754703
|
Fax |
018 2754977
|
Internet |
www.szaflary.org
|
Regon |
49001550700000
|
E mail |
ug.szaflary@wp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
60
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1.
|
Wiedza |
Wykonawca musi przedstawić Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;( minimum 1 taka dostawa wraz z montażem). W wykazie mają się znaleźć dostawy i montaż wyposażenia kuchni w obiektach użyteczności publicznej, tj. przedszkola, szkoły, restauracje hotele itp. (na własnym formularzu)
|
Potencjal |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3
|
Zdolne |
Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
|
Sytuacja |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
- Wypełniony formularz oferty według Załącznika nr 1 do SIWZ.
- Uproszczony kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia obejmujący wykaz oferowanych urządzeń - w kolejności wg. zestawienia w Załączniku nr 5 do SIWZ - zawierający pełną nazwę każdego z oferowanych urządzeń oraz cenę jego dostawy wraz z montażem.
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez osoby inne niż wskazane do reprezentacji Wykonawcy we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej.
- Informacja Wykonawcy odnośnie grupy kapitałowej- według Załącznika nr 7 do SIWZ.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - według Załącznika nr 3 do SIWZ.
- Wykaz urządzeń - według Załącznika nr 5 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Umowa może ulec zmianie w zakresie i przypadkach określonych we wzorze umowy ( zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ)
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.szaflary.org
|
Spec war |
Urząd Gminy w Szaflarach
34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, pokój nr 8
|
Data skl |
20/01/2014
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Szaflarach
34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18, sekretariat pokój nr 10
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|